Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 4 maj 2017

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Samma här :( 1 minut över kom jag på det, då var A.Ente redan slut.
Blev sur och köpte något ännu dyrare, för vin skulle jag bara ha!
Vafalls, missade hela ditt koppel bulvaner också lanseringen??? Vi känner liksom inte igen dig! ;)
Var själv hänvisad till att använda iPhonen (och mina feta och långsamma fingrar) så det blev bara Bourg Blanc + Aligoté (förutsatt att inget går fel på vägen till butiken...), på Meursault blev det köplats och ingen utdelning.
 

Kostjan

Mot bättre vetande
Vafalls, missade hela ditt koppel bulvaner också lanseringen??? Vi känner liksom inte igen dig! ;)
All Grand cru och anklever har gjort att min reaktionstid uppenbarligen blivit avsevärt försämrad ;)
Hade också givit min pålitligaste bulvan ledigt, högt pris på Ente och ganska många inköpta flaskor så skulle det väl lösa sig ändå... tji fick jag!
 
Toppen