Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 5 november 2020

Robbes

Medlem
Inga vin för mig idag men väl en flaska Närke Kaggen! Stormaktsporter. De 688 flaskor tog slut på några sekunder, men jag hann knipa en.
Klippte också en Stormaktsporter, kul att testa! Kunde inte hålla mig från Cavallottos Barolo heller, så blev 2 st...
 

nickle

Medlem
Inga vin för mig idag men väl en flaska Närke Kaggen! Stormaktsporter. De 688 flaskor tog slut på några sekunder, men jag hann knipa en.

Klippte också en Stormaktsporter, kul att testa! Kunde inte hålla mig från Cavallottos Barolo heller, så blev 2 st...

Klippte också en Kaggen! Med vinförbud till Mars så passade den in :D

Härligt! Någon som vet hur det blir med framtiden för Kaggen och Närke kulturbryggeri i stort nu när "Håge" har gått ur tiden?
 
Toppen