Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 5 september 2013

Oggy

Medlem
SV: Webblansering 5 september 2013

Knapparna blev inte gröna för mig heller...

Fick några av de sista Voge jag också.
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Webblansering 5 september 2013

Skönast var när jag efter 15 sek slutade trycka för att kolla datumet ifall jag hade råkat ut för en härdsmälta,
tittar tillbaka efter 0,1 sek bara för att se att Coche-Dury Enseignères var fullbokad
 

Håkan

Medlem
SV: Webblansering 5 september 2013

Jag kommer ihåg när jag missade Lafleur 99 på primörsläpp, var inte mig själv på flera dar. Numera hetsar jag inte upp mig i onödan men visst känner man adrenanlinet flöda när vinerna tickar ner och man inte får någon möjlighet. Tröstade mig med lite annat istället som nog egentligen är bättre köp. Coche Dury är ändå bara för "label drinkers" ;D
 

Keen

slan
SV: Webblansering 5 september 2013

Jag tyckte Ensegniers försvann på nån sekund, och inte absolut inte efter 15.

Vilken klocka kollade ni på? Klockan på datorn (Macbook Air) slog 10 en bit innan min iPhone gjorde det, möjligtvis 15-20 sekunder. SB följde dock iPhonen på sekunden (följde sekundvisaren på världsklockan i klockappen).


edit: fast oklart om andra kunde klicka...
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Webblansering 5 september 2013

Keen skrev:
Jag tyckte Ensegniers försvann på nån sekund, och inte absolut inte efter 15.

Vilken klocka kollade ni på? Klockan på datorn (Macbook Air) slog 10 en bit innan min iPhone gjorde det, möjligtvis 15-20 sekunder. SB följde dock iPhonen på sekunden (följde sekundvisaren på världsklockan i klockappen).


edit: fast oklart om andra kunde klicka...
Hade fröken Ur uppe och den han bli 15 sek över 10.00 innan bokningsknappen blev grön.
Och blev följaktligen utan flaska :mad:
 

Keen

slan
SV: Webblansering 5 september 2013

Kostjan skrev:
Hade fröken Ur uppe och den han bli 15 sek över 10.00 innan bokningsknappen blev grön.
Och blev följaktligen utan flaska :mad:

Sjukt oklart! Har det kommit något uttalande från SB?
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Webblansering 5 september 2013

Keen skrev:
Sjukt oklart! Har det kommit något uttalande från SB?
Jo dom är ju kända för att krypa till korset ::)

Såg föresten att det fanns några Anne Gros Échézeaux Les Loachausses , trodde dom skulle gå åt i ett nafs
 

sunqan

Vinös
SV: Webblansering 5 september 2013

De har naturligtvis kontrollerat och lommit fram till att det inte är något fel hos dem. Felet måste naturligtvis ligga i din web-läsare. Har du provat att starta om datorn? Och om inte det hjälper kan du prova att rensa alla cookies och nedladdade tillägg samt göra en återställning till läsarens defaultläge. Hjälper inte det så kan du kanske prova med en annan web-läsare eller en anban dator.

På det sättet skaffar man sig minst 6 månader att hitta felet på.
Sen kan man smyga in rättningen och då tror kunden att det var den senaste åtgärden som gjorde susen.

:)

Skickat från min GT-I9100
 

gece

Man vänjer sig.
SV: Webblansering 5 september 2013

sunqan skrev:
De har naturligtvis kontrollerat och lommit fram till att det inte är något fel hos dem. Felet måste naturligtvis ligga i din web-läsare. Har du provat att starta om datorn? Och om inte det hjälper kan du prova att rensa alla cookies och nedladdade tillägg samt göra en återställning till läsarens defaultläge. Hjälper inte det så kan du kanske prova med en annan web-läsare eller en anban dator.

På det sättet skaffar man sig minst 6 månader att hitta felet på.
Sen kan man smyga in rättningen och då tror kunden att det var den senaste åtgärden som gjorde susen.

:)

Rättning? Skäms, det är du som får se till att skaffa dig en uppkoppling med kortare tråd till deras serverhall, och gå igenom all hård- och mjukvara mellan dig och dem så du inte har otur med nån trådschedulering eller nåt. (Och när du gjort det kan du väl säga till mig så kan jag låna din uppkoppling och slippa en upprepning av gårdagens fiasko? ;) )
 
Toppen