Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 6 december 2018

Jos

Medlem
Tror inte det är meningen att jag ska dricka Raveneau, - eller i alla fall inte ha någon i källaren. Hade blivit inbokad på intervju 09:30 såklart men hade en bra(dålig) plan hur jag skulle kunna klicka hem en flaska utan att verka som en galen intervjuare. Long story short, - det gick inte
 

Keen

slan
Tror inte det är meningen att jag ska dricka Raveneau, - eller i alla fall inte ha någon i källaren. Hade blivit inbokad på intervju 09:30 såklart men hade en bra(dålig) plan hur jag skulle kunna klicka hem en flaska utan att verka som en galen intervjuare. Long story short, - det gick inte

Du skulle gett personen du intervjuade i uppgift att klicka hem en. Ingen flaska, inget jobb. Enkelt.
 
Det där är snittpriset på de flaskor som inte har hittat en köpare. Snittinköpspriset för slutkonsument (1'er tranche, blandat med folk som slantar upp för gråhandel) ligger med all säkerhet långt under 37 brak.

Problemet är väl att just detta vin alltid hittar köpare. Läste någonstans att Rousseau jackat upp priserna ordentligt då de ville ha en större del av kakan (kan ha fel då jag inte hittar artikeln men hyfsat säker att jag läste det)
 
Last edited:
Toppen