Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 7 november 2013

kayaker

Cyklist
SV: Webblansering 7 november 2013

Jag kan ju tycka att SB borde veta att crun heter Montée de Tonnerre.

tonnerre=åska
 

fabio

Medlem
SV: Webblansering 7 november 2013

Det finns fortfarande några pannor Dujac 2010 kvar för marginellt mer pengar, men sett till marknadsvärde och årgång så hade jag nog satsat på dem först.

Gissar att trycket på Raveneau blir ganska stort...
 
Trådskapare
A
SV: Webblansering 7 november 2013

kayaker skrev:
Jag kan ju tycka att SB borde veta att crun heter Montée de Tonnerre.

tonnerre=åska

Eller så borde jag veta det, får skylla på snabb klipp och klistra :)
 

kayaker

Cyklist
SV: Webblansering 7 november 2013

Anders Landström skrev:
Eller så borde jag veta det, får skylla på snabb klipp och klistra :)
SB har haft lååååång tid på sig att få det rätt. Jag önskar att det vore en engångsföreteelse från deras sida. :p
 
Trådskapare
A
Raveneau står helt klart på listan över viner som jag ska försöka klicka hem. Tvekar kring vinerna från Jacques-Frédéric Mugnier. Riktigt bra viner men priserna har rusat sjukt mycket.
 

Jos

Medlem
Skulle boka två men av hrm..., tekniska skäl.. host.. host..., så blev det bara 1 flaska bokad. Och det var min jobbkollega som bokade flaskan...
 

Keen

slan
Slö i avtryckarfingret? Kom på att jag också skulle be kollega/bekant att boka, men när jag fick påminnelsen från kalendern var det bara 5 minuter kvar innan skarpt läge. Så blev bara 1.
 

Jos

Medlem
Slö i avtryckarfingret? Kom på att jag också skulle be kollega/bekant att boka, men när jag fick påminnelsen från kalendern var det bara 5 minuter kvar innan skarpt läge. Så blev bara 1.
Ja typ. Instruerade min kollega och... Ja, det kukade ur för mig helt enkelt.
 
Toppen