Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 7 november 2013

Oggy

Medlem
En flaska Raveneau för mig också. Frågan är bara hur länge den ska sparas... någon som vill offra sin och testa av?
 

Silex

Medlem
Försökte få en flaska Raveneau, men misslyckades. En ögonblicks distraktion från en halvsjuk tvååring var allt som behövdes. Vabbande och nyhetssläpp verkar vara en dålig kombination.
 
Trådskapare
A
Försökte få en flaska Raveneau, men misslyckades. En ögonblicks distraktion från en halvsjuk tvååring var allt som behövdes. Vabbande och nyhetssläpp verkar vara en dålig kombination.

Allt som behövs är väl rätt prioritering (som ju undertecknad uppenbart misslyckades med)
 

KimHartman

Medlem
Lyckades också knipa en flaska Raveneau. Ibland ska man ha flax. Verkar som att ganska många flaskor hamnade hos finewines.se-medlemmar.
Även jag klickade hem en av de 18. Gjorde ett tappert försök på en andra flaska men det blev inte ens en köplats...
 
Trådskapare
A
Det rasade iväg snabbt :D En Raveneau bokad.
Skulle boka två men av hrm..., tekniska skäl.. host.. host..., så blev det bara 1 flaska bokad. Och det var min jobbkollega som bokade flaskan...
Samma här, kom på det precis innan och för en gångs skull fick jag det jag ville ha :)
En flaska Raveneau för mig också. Frågan är bara hur länge den ska sparas... någon som vill offra sin och testa av?
Lyckades också knipa en flaska Raveneau. Ibland ska man ha flax. Verkar som att ganska många flaskor hamnade hos finewines.se-medlemmar.
Även jag klickade hem en av de 18. Gjorde ett tappert försök på en andra flaska men det blev inte ens en köplats...
Jag lyckades också klicka in en Raveneau!

Raveneauinferno kanske?
 

kayaker

Cyklist
Grattis, det gör att andelen av de flaskor som gick till forummedlemmar närmar sig 50%. Snyggt jobbat alla
Jag vet att åtminstone två flaskor till hamnar hos forummedlemmar. Jag är dock "oskyldig" eftersom jag var för sen med att logga in. I vanliga fall brukar jag göra det åtminstone 15 minuter innan och inte 09:59...
 

Skrutt

Medlem
I anslutning till den nya lanseringen 21 nov med stratosfäriska tungviktare från Gaja undrar jag om någon mer erfaren finsmakare vet om det även brukar komma några viner från Giacomo Conterno till SB. Så att man kan fundera över prioriteringar, menar jag.
 

kayaker

Cyklist
I anslutning till den nya lanseringen 21 nov med stratosfäriska tungviktare från Gaja undrar jag om någon mer erfaren finsmakare vet om det även brukar komma några viner från Giacomo Conterno till SB. Så att man kan fundera över prioriteringar, menar jag.
Det var Red&White som senast importerade Giacomo Conterno för försäljning på SB så jag skulle höra med dem.
http://www.redandwhite.se/producenter/producent_-_las_mer/id/53
Annars så har t.ex. Roberson Wine en del viner från Giacomo Conterno. Bästa tipset är ju annars att beställa från http://www.barolobrunello.de/
 
Toppen