Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 9 september 2021

Sagolikt bra rosé! Från minnet skulle jag säga att jag endast gett Selosse rosé högre poäng (i kategorin roséchampagne, dvs). :)

Men behöver tid. Få viner kan överträffa en bra lagrad Krug Rosé. Inte alla som uppskattar vinet dock. Kommer fortfarande känslan då vi fick kraftig rabatt på en Krug Rose +15-20 år gammal på en resturang Edinburgh "den är gammal men vi har bara en flaska kvar" Vilket vin (sedan fick vi rabatt på Barolo med ålder också men det är ju en annan sak :) )
 
Blev lite konstigt på min sida så slutade med en blandning. Köpt tidigare men det är bra om ett par år. Om det är någon som inte fick någon av nedan men två av de andra, skicka PM om ni förändra er uppsättning och få fler varianter av riservorna.

Visa bifogad bild 24163

Fick en uppdatering. Så blev lite bättre :). För de av er som klickat, gå in och kolla igen.

upload_2021-9-9_11-14-15.png
 

flambadou

Medlem
Systembolaget.se skrev:
På söndag förbättrar vi våra IT-system och då kan du tyvärr inte beställa. Vi börjar arbetet lördag klockan 23.00 och räknar med att vara klara söndag eftermiddag/kväll.

Läge att bekräfta innan lördag, alltså :)
 

Sebran

Medlem
Jag lyckades få tag på ett flertal Rabaja, men inte Asili. Om någon är sugen på att byta en flaska Asili mot en Rabaja så säga gärna till :)
 
Toppen