Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webbsidor med bra support

Bastardo

Medlem
Jag blev positivt överraskad av teamet på Jancis Robinson webbplats, när jag hade problem att komma ens in på sajten.
De hjälpte mig, fast det var påskhelg och det tog inte mer än max ett par dagar så var mitt problem löst.

”Jag har fått svar från min kollega som bekräftar att det faktiskt fanns ett cacheproblem som påverkade avsnittet med vinrecensioner på webbplatsen. Detta är nu löst, och du bör kunna se att funktionen är tillbaka och fungerar som den ska.”

"Regarding the forum: since we use Discourse, their official policy only supports the latest versions of Firefox, Chrome, Safari, and Edge."
This suggests you may, at some stage if not already, have some problems with the forum area, but I believe for all other areas there should not be a problem.
Källa: JancisRobinson.com Support
Översatt med hjälp av DeepL/

Toppen