Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Wine Dinners

SUPRA

Bäst
Jag vet inte om ni känner till "Wine Dinners". Francois Audouze driver detta och konceptet i korthet är att han tar med 10 viner på 10 personer, och så käkar man en menu på en av Paris bättre restauranger.
Han skriver ju i Livets Goda om sina middagar och det vattnas ju i munnen. :p

http://www.wine-dinners.com/en/

Priserna verkad om än inte billiga så överkomliga för något enstaka tillfälle.

Är det någon som känner till mer om Monsieur Audouze eller kanske till och med varit med?
 

Keen

slan
SV: Wine Dinners

SUPRA skrev:
Jag vet inte om ni känner till "Wine Dinners". Francois Audouze driver detta och konceptet i korthet är att han tar med 10 viner på 10 personer, och så käkar man en menu på en av Paris bättre restauranger.
Han skriver ju i Livets Goda om sina middagar och det vattnas ju i munnen. :p

http://www.wine-dinners.com/en/

Priserna verkad om än inte billiga så överkomliga för något enstaka tillfälle.

Är det någon som känner till mer om Monsieur Audouze eller kanske till och med varit med?


Har läst dom krönikorna också, skulle vara trevligt att vara med på nån nångång. Vet att han skriver rätt frekvent på den fete advokatens forum också.
 

weezer

Medlem
SV: Wine Dinners

Vinet är kallt buss, grottan är lite lägre än dess genomsnitt. De viner som inte nämns har avrunna under middagen...Min son krispigt chips och jag urholkas en smörgås station.


Google kan översätta allt... ;D
 
Toppen