Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

WS top 100 2008

Pomerol

Medlem
SV: WS top 100 2008

Jag håller med den stora Burron - det är sådant här man blir förbannad över klockan tre på natten...

Har inte provat just detta vin från Casa Lapostolle men andra som jag provat har varit svartvinbärssaftfruktbombutantillstymmelsetillfiness. Andra på listan kändes intressantare.
 

Jörgen

Medlem
SV: WS top 100 2008

"Chile? I don't even need to taste the wine. You can just stick a bottle up my arse and I can tell you where the wine's from."
André van Rensburg, vinmakare på Vergelegen/SA.....
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: WS top 100 2008

CH skrev:
Det är som Krugs kunskap om Gossets flaskor då ;)

Nja, jag tror att du väljer att missförstå mig. Det har fortfarande inte kommit något svar på den frågan ännu dock...
 

CH

Medlem
SV: WS top 100 2008

Krug skrev:
Nja, jag tror att du väljer att missförstå mig. Det har fortfarande inte kommit något svar på den frågan ännu dock...

Förhoppningsvis så kommer det att förbli så med.
 

CH

Medlem
SV: WS top 100 2008

Och självklart väljer jag att missförstå dig. Det finns ingen bättre strategi än att smutskasta någon utan grund på ett forum om man vill ha igång en diskussion. Tycker det är lite lugnt i dag nämligen och då råkade du åka på en känga.

Hur manligt förkyld är du? jämställer du ditt lidande med en förlossning?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: WS top 100 2008

Som man, och här ger jag dig "the benefit of the doubt" så vet du precis hur förkyld jag är. Ergo, sjukast i hela världen.

Smutskastning utan grund är ju naturligtvis alltid gångbart, dock vet jag inte om jag orkar hugga. Kan du inte mobba någon annan för att få utlopp för dina undertryckta småstadsagressioner?

Åh, och om du vill svara på det här för att fortsätta följetongen så vvl gör det i chattråden, du vet ju hur upprörd du blir när jag klipper och klistrar och vi vill ju inte att du ska få en infarkt.
 
Toppen