Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

www.carljansvinklubb.se

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Gentlemen, start your engines!

Vad tror vi om detta nya, fina alster? www.carljansvinklubb.se

Hur stor del av Sveriges pensionärer kommer att utnyttja denna unika möjlighet att få lite en liten del av Carl Jan i sig? Kommer någon här att ge sig in?

Kanske Herr A kan ge oss lite mer kött på benen angående detta intressanta projekt?
 

CH

Medlem
SV: www.carljansvinklubb.se

Jag har redan fått ett nyhetsbrev där han mycket ödmjuk rekomenderar sitt egna vin.

En klassisk röd Bordeaux från en fantastisk årgång.

Bordeaux är ett av världens mest kända vinområden, vinerna återspeglar väl sitt ursprung och sin historia. Jag har tillsammans med mina vänner och tillika vinproducerande familjen Perromat tagit fram detta klassiska härligt fruktiga vin. Årgången 2005 ses av många som en av de främsta Bordeaux skådat.

Vinet passar utmärkt till den för årstiden så klassiska älgsteken, eller varför inte till en härligt marmorerad entrecôte med en hemlagad bearnaise och pommes frites.

Carl Jan Röd Bordeaux 2005
Perromat
Bordeaux, Frankrike
Art.nr 83326
Volym 750ml
Alk.halt 12%
Pris 96kr
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: www.carljansvinklubb.se

weezer skrev:
en liten del av Carl Jan i sig ;D ?

Glad att någon fångade den! ;)

Enligt uppgift är det mannen själv som har skrivit texten, och alla vet ju att CJ är Sveriges svar på Chuck Norris. Säger han att det heter sinnesförnimmelseanalysförmåga så heter det banne mig sinnesförnimmelseanalysförmåga!
 

SUPRA

Bäst
SV: www.carljansvinklubb.se

Jag undrar vem det är som sålt min mailadress till honom?

Känns som ännu en som bara kommer rekommendera sånt han tjänar pengar på och inget annat.

Nej tack.
 
Toppen