Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Allt för konsten: Tacospaj

Krug88

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Jag trodde att jag skulle få ett totalt bryt tills jag kollade din länk...
Förstår inte den typen av människa alls ???

Hade lite olika synpunkter med Öhman senast, så jag kanske inte borde vara så kvick att döma...

Men what the fuck...jävla losers utan en minsta smaklök mellan dem, sopor!
Bra att det finns sunkiga förorter i storstan där de här trötta människorna och Öhman kan tanka sitt elixir för livet...
 

SUPRA

Bäst
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Men WTF!!!???

http://dewdropia.blogg.se/2009/january/ ... pizza.html

Tacopaj med Smördeg

Mamma brukar dock göra en väldans god skaldjurspaj med just smördeg och när smördeg var så himla billigt på Willy's var jag tvungen att köpa!
:)

100_0902_50877816.jpg
 

Bubblaren

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

vintjej skrev:
Variationerna är oändliga tycks det...Vår nya köttbulle månne?
Jag jmf det mer med gryta - d v s man tar vad man har hemma.

Kan inte fatta att det ska heta ngt med "taco" bara för att en s k tackokrydda är med ::)
 

vintjej

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Bubblaren skrev:
Jag jmf det mer med gryta - d v s man tar vad man har hemma.

Kan inte fatta att det ska heta ngt med "taco" bara för att en s k tackokrydda är med ::)

Men det är väl för att man ska kunna ha "fredagsmys"? Eller kanske fredagsrys?
 

Bubblaren

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

vintjej skrev:
Men det är väl för att man ska kunna ha "fredagsmys"? Eller kanske fredagsrys?

Det är därför jag sedan många år konsekvent tackar nej till middagsbjudningar som utspelar sig på just fredagar.
 

vintjej

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Bubblaren skrev:
Det är därför jag sedan många år konsekvent tackar nej till middagsbjudningar som utspelar sig på just fredagar.

LOL, smart drag. Iaf om vi snackar om en barnfamilj.
 

vintjej

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Sjödin skrev:
Men seriöst, den ser ju faktiskt jävligt god ut.... ;D

Det är din kolhydratabstinens som talar. Erkänn, du vill bara trycka i dig mjöl, potatis och helst med mycket fett...:D
 

Bubblaren

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

vintjej skrev:
Det är din kolhydratabstinens som talar. Erkänn, du vill bara trycka i dig mjöl, potatis och helst med mycket fett...:D

Ha ha... precis min tanke också!!

Vintjej kan således börja bjuda in mig lörd-torsd.
 

kayaker

Cyklist
SV: Allt för konsten: Tacospaj

vintjej skrev:
Det är din kolhydratabstinens som talar. Erkänn, du vill bara trycka i dig mjöl, potatis och helst med mycket fett...:D
Jag ska käka trerättersmiddag med pasta i alla tre rätterna på fredag.
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Allt för konsten: Tacospaj

vintjej skrev:
Det är din kolhydratabstinens som talar. Erkänn, du vill bara trycka i dig mjöl, potatis och helst med mycket fett...:D

Haha... Nej, faktiskt inte. Jag har inget sug efter kolhydrater alls faktiskt. (Kan dessutom tillägga, med anledning av bacontråden, att jag äter bacon tre-fyra dagar i veckan OCH går ner i vikt. )
 

vintjej

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

anders skrev:
Ok, vem har skrivit kommentarer under namnet Magistern? :D

För en gångs skull är jag oskyldig.:D
Men hon har visst andra adepter som tycker att det ser gott ut.
 
Toppen