Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Larseman

Medlem
Jag kanske missförstod Tobias inlägg, men jag trodde att man vann 2 flaskor om man vann lotteriet. Därför förstår jag inte vad Tobias menade med "och fick köpa"?
Nu är ju inte jag den som jagar prestige-champagne, men jag gissar att flaskorna är så eftertraktade att endast en liten del av alla som vill faktiskt får köpa. Därav lotteri-liknelsen :)
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Hoppade på Selosse-bandvagnen i år igen med ett par trepack Initial+Rosé.
Lika bra att fylla upp hålen igen efter att @Crist(al)ian 77 lekte "raid my cellar" på senaste BYOB.

De går ju åt fortare än man kan säga årgångskrug när man har finewinesmaffan på besök så det är lika bra att vara förberedd tänker jag.

Nu var det faktiskt jag som kände mig plundrad på Krug efteråt... Nu har jag i alla fall 3 rosa små anledningar att återvända.:)
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Nu var det faktiskt jag som kände mig plundrad på Krug efteråt... Nu har jag i alla fall 3 rosa små anledningar att återvända.:)
Nejdå, så ska du inte känna, tänk vilken glädje dina Krug skänker snälla vinmänniskor :D
-Och jag får väl ordna lite rosa fluff som plåster på såren, då brukar allt kännas bättre :kyss:
 

grappa

Medlem
Visste inte att Ravenswood fanns i Napa. Skall bli spännande att testa.
20161013_175922[1].jpg
 
Toppen