This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vilken stor lycka att få hem sådana underbara buteljer!Visa bifogad bild 31203
Årets första inköp och nytt till källaren, en Gaja Rennina 2006 som borde vara drickfärdig och en 2015 Gaja Pieve Santa Restituta som ska vara en bra årgång.
Någon som har jämfört dom?
Annorlunda etikett på riddaren. Japanspecial?Har köpt in två 1999 Domaine de Chevalier.
Auktionsfynd för spottstyvrar.
Den från Restaurant Taillevent Tokyo läckte vid ankomsten och var (tyvärr) sönderoxiderad. Oavsett pris = waste of money. Men, tack och lov, händer det bara sällan.
Den flaska som hedrar Japans tidigare störste baseball-legend, Nagashima, kommer jag öppna inom det närmaste.
Visa bifogad bild 31217
För er som kanske inte följer Major League Baseball, kan jag berätta att den störste spelaren och mest hedrade, under de senaste två säsongerna är Sho Ohtani.
Han är både den bästa pitchern och den bästa slagmannen av alla spelarna i världen!
Typ en 100p baseballstjärna.
Också ödmjuk.
Jag har hittat två olika japanska etiketter för DdC 1999. Denna, från numer nedlagda restaurang Taillevent (dotterrestaurang till den parisiska) samt en hyllningsetikett till Japans (då) största vaseball-hjälte.Annorlunda etikett på riddaren. Japanspecial?
Finns nog en potentiell köpare för dig ute på 4chan eller deep web - om du är beredd på att få betalt i bro-coinsVad göra med detta vin?
Av religiösa anledningar kommer jag aldrig dricka det. Upplever det som ORENT.
SMASHA det från 15:e våningen?
Köra upp i ändalyckten på en MAGA-kepsbärare?
Andra skoj förslag?
Visa bifogad bild 31295
Blev nyfiken på vad det kunde vara. Hittade en likadan flaska (utan guldtrycket) som verkar levereras från ett lager i Rivesaltes. Kanske gamla fat köps upp och buteljeras anonymt? Ska bli intressant att höra vad du tycker.1958 Rivesaltes, okänd makare, gissar på rött ... och hoppas på tur med innehållet på en halvliter.
Bra jagat!Blev nyfiken på vad det kunde vara. Hittade en likadan flaska (utan guldtrycket) som verkar levereras från ett lager i Rivesaltes. Kanske gamla fat köps upp och buteljeras anonymt? Ska bli intressant att höra vad du tycker.
Rivesaltes Old Vintage Collection 1958 | HISTORIA
Rivesaltes Old Vintage Collection 1958 â Jahrgangswein 1958 mit Personalisierung. Schnelle Lieferung.www.historia.net