This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
SV: Intressen vid sidan om vin...
Hmm...kan ju börja med di gamla då: Judo och ju-jutsu har jag haft ett 2-årigt uppehåll ifrån nu. Var en riktig träningsnarkoman, men det syns tyvärr inte längre :'( Motorcyklar är också ett gammalt intresse som man la åt sidan när barnen kom. Nu för tiden, så...
SV: Numrering i vinkällaren
Hmmm...hoppas dom inte kommer ihåg mig från vinfernot, då är det nog kört med etiketter ;) Jag fick nämligen en del bilder som bubblaren hade tagit sist vi var där :o SATAN I GATAN!! Sånt kan ju få en att fundera på om det är dags för en vit period eller så... ;D
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!
Jag ska oxå köra en likadan provning snart, men jag tänkte nöja mig med Cabernet S, Merlot, Syrah och Pinot Noir och ligga runt 200:- per fl. Det blir nog viner både från nya & gamla världen.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden
Ville bara upplysa om att vår förnedringsskumpa fick 98/100 av den spanska vingurun José Peñín ??? (en av världens främsta enligt Kåre själv) Han nämner i sin recension att han först var lite misstänksam när han såg flaskan, eftersom ett...
SV: Sine Qua Non
Okey, kan vara bra att ha i åtanke :) Då vet jag iaf att Ojai kräver mycket luft. Såg att det fanns lite Tensley, Three Creek Syrah kvar på SS. Får kanske skicka en löpare dit så jag har något att trösta mig med ;D