finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sökresultat

  1. J.S.

    Sine Qua Non

    SV: Sine Qua Non 3, hoppas att du får dina flarror också, har du provat Ojai White Hawk Syrah 2004 nån gång? Har några hemma av den oxå. Hoppas man har lite tur med tilldelningen av SQN oxå ;D
  2. J.S.

    Sine Qua Non

    SV: Sine Qua Non Hehe, lite tjat kan löna sig ibland ;)
  3. J.S.

    Sine Qua Non

    SV: Sine Qua Non Mina Lillian White Hawk Syrah är klara iaf, återstår SQN... ;D
  4. J.S.

    Era senaste vininköp.

    SV: Era senaste vininköp. Hämtade hem mina Chateau Myrat 2005 i går. Dom ska dock få ligga många år än... ska försöka att inte nalla ur källaren :P
  5. J.S.

    Era senaste vininköp.

    SV: Era senaste vininköp. Tack , någon måste ju våga sätta ner foten ;) En bekant sa häromdagen; "jag dricker allt utom tjardonej". Fy fan vad fånigt sagt, eftersom hon ändå inte kan skilja på chardonnay & en gewurztraminer. Hon köper för övrigt aldrig ett vin över 70 spänn utom då hon köper...
  6. J.S.

    Era senaste vininköp.

    SV: Era senaste vininköp. Kanske är möjligt, ett litet chardonnay-inferno ;) ;)
  7. J.S.

    Finewines vinferno, uppföljningstråden

    SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden hehe... jag tror nog att jag pallar för det, jag var väl en av dom lugnaste i sällskapet, eller... ;)
  8. J.S.

    Era senaste vininköp.

    SV: Era senaste vininköp. Kunde ju vara intressant, då kunde man slänga in någon annan tjardonej oxå :P
  9. J.S.

    Finewines vinferno, uppföljningstråden

    SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Alla som har bilder från tillställningen kan väl maila över dessa till mig så är ni bussiga ;)
  10. J.S.

    Era senaste vininköp.

    SV: Era senaste vininköp. Ska precis beställa ett gäng Dog Point Chardonnay från Fine Wine Society. Supergott! :P
  11. J.S.

    Numrering i vinkällaren

    SV: Numrering i vinkällaren Tack! Ska kolla länken när jag får lite tid över... :)
  12. J.S.

    Era senaste vininköp.

    SV: Era senaste vininköp. hehe...gör de ;D
  13. J.S.

    Era senaste vininköp.

    SV: Era senaste vininköp. Hmm... passar inte den här tråden bättre under mat & dryck ;) Annars är det ju trevligt med paprika oxå ;D
  14. J.S.

    Finewines vinferno, uppföljningstråden

    SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Herregud, vilket jävla röj det blev... tack allihopa för en mycket trevlig afton. Kommer inte ihåg var jag tog min taxi ifrån men var iaf hemma vid 23 snåret :-[ Vad jag däremot aldrig kommer att glömma är Moët 55:an. Den har för alltid etsat sig...
  15. J.S.

    Numrering i vinkällaren

    SV: Numrering i vinkällaren Oj! Det känns nog lite för mycket high tech för mig. Behöver man det verkligen?
  16. J.S.

    Finewines vinferno, uppföljningstråden

    SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Samma här! Skumporna på kylning :P
  17. J.S.

    Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

    SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Jag skulle byta ut den iaf, men hur länge gäller garantin ???
  18. J.S.

    Stora middagstråden

    SV: Stora middagstråden Egentligen skulle jag vilja bolla över frågan till någon med mer kockvana, men jag föredrar den mera klassisk, som en råraka ungefär. :P Kanske Krug kan ta över kockandet?
  19. J.S.

    Stora middagstråden

    SV: Stora middagstråden funkar ju de me 8)
  20. J.S.

    Stora middagstråden

    SV: Stora middagstråden Varför inte lite rösti? Jag tycker rösti är helt sjukt gott... :P
Toppen