This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
SV: Sine Qua Non
3, hoppas att du får dina flarror också, har du provat Ojai White Hawk Syrah 2004 nån gång? Har några hemma av den oxå. Hoppas man har lite tur med tilldelningen av SQN oxå ;D
SV: Era senaste vininköp.
Tack , någon måste ju våga sätta ner foten ;) En bekant sa häromdagen; "jag dricker allt utom tjardonej". Fy fan vad fånigt sagt, eftersom hon ändå inte kan skilja på chardonnay & en gewurztraminer. Hon köper för övrigt aldrig ett vin över 70 spänn utom då hon köper...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden
Herregud, vilket jävla röj det blev... tack allihopa för en mycket trevlig afton. Kommer inte ihåg var jag tog min taxi ifrån men var iaf hemma vid 23 snåret :-[ Vad jag däremot aldrig kommer att glömma är Moët 55:an. Den har för alltid etsat sig...
SV: Stora middagstråden
Egentligen skulle jag vilja bolla över frågan till någon med mer kockvana, men jag föredrar den mera klassisk, som en råraka ungefär. :P Kanske Krug kan ta över kockandet?