Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

A-Ö vinkällare

buteljen

Medlem
Japp det är en krypgrund som under vardagsrummet har en takhöjd på ca 2m. Tröttnade på att behöva springa runt huset varje gång det skulle lastas in eller ut så det blev till slut en lucka i golvet. Inredningen har jag snickrat ihop själv med fanerad plywood och lite RTA-ställ, så ganska långt ifrån @Sebbans finish.


Visa bifogad bild 19584
Tack! Då kom jag ihåg rätt. Det ser ju superschysst ut! Vi har också ett utrymme som kanske är knappt 2 m högt under ett av våra rum på landet. Håller på att kolla temperaturen där. Just nu är det ca 7 grader. Men jag misstänker att det kan bli uppåt 20 grader en varm sommardag. Vilken temperatur håller ditt utrymme?
 

Vingubben

Medlem
Tack! Då kom jag ihåg rätt. Det ser ju superschysst ut! Vi har också ett utrymme som kanske är knappt 2 m högt under ett av våra rum på landet. Håller på att kolla temperaturen där. Just nu är det ca 7 grader. Men jag misstänker att det kan bli uppåt 20 grader en varm sommardag. Vilken temperatur håller ditt utrymme?
Har haft 7˚C som kallast och 17˚C som varmast men detta är extremer. Vintern brukar ligga kring 9-10 och sommaren 12-13.
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Japp det är en krypgrund som under vardagsrummet har en takhöjd på ca 2m. Tröttnade på att behöva springa runt huset varje gång det skulle lastas in eller ut så det blev till slut en lucka i golvet. Inredningen har jag snickrat ihop själv med fanerad plywood och lite RTA-ställ, så ganska långt ifrån @Sebbans finish.


Visa bifogad bild 19584
Spindelnät slår det mesta! Inklusive platsbyggda ekhyllor.:)
 
Trådskapare
S

Sebban

Medlem
Har installerat en klimatenhet från Verisure för att ha lite koll. Får se vart vi hamnar.:D
2334831D-97E9-4C5A-B066-CF2BC457938F.jpeg
 
Toppen