Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Allt för konsten: Tacospaj

Krug88

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Just det, vad blir skillnaden...

Lämnar
Taco/falukorvspaj
Minusgrader och slask
Deadlines
Mobilen

Anländer till
Grymt färska råvaror
29 grader året om
Tid existerar inte
Hula Hula flickor
 

Elvis

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Medelålder för kvinnor på Samoa är 20,5. I Sverige är den 42,6...

Jag tror att du kommer att trivas. ;)
 
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Krug88 skrev:
Anländer till
Grymt färska råvaror
29 grader året om
Tid existerar inte
Hula Hula flickor

hulagirl.gif


Hittade den här artikeln åt dig. En viktig lärdom att ta med sig, sov inte för länge i fel hydda ;D

http://javasbachelorpad.com/samoa.html
 

Krug88

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

shorepower skrev:
hulagirl.gif


Hittade den här artikeln åt dig. En viktig lärdom att ta med sig, sov inte för länge i fel hydda ;D

http://javasbachelorpad.com/samoa.html
Ok, där fanns en till förmån såg jag:

By-and-by Lita shows up, and after she keeps you panting for an hour or two, or maybe a night or two, she finally says "I love you" in Samoan, which is supposed to be one of the most seductive languages in the world. It sounds like honey drooling from a great big pot.

Hahaha
 
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Krug88 skrev:
Ok, där fanns en till förmån såg jag:

By-and-by Lita shows up, and after she keeps you panting for an hour or two, or maybe a night or two, she finally says "I love you" in Samoan, which is supposed to be one of the most seductive languages in the world. It sounds like honey drooling from a great big pot.

Hahaha

Visste inte att du var intresserad av målning ::)
 

Jos

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

" Not only is there very little sexual perversion in Samoa, but sexual relationships in general are lusty, gay, and healthy."

Muahahahaha...!!! Krug88, du kommer få det kanooon! :D
 
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Jos skrev:
" Not only is there very little sexual perversion in Samoa, but sexual relationships in general are lusty, gay, and healthy."

Muahahahaha...!!! Krug88, du kommer få det kanooon! :D

Tror de menar glad och munter, det blir lika jobbigt det för Krug88. Han kommer snart leta efter internetuppkoppling och fortsätt sprida sina glädjetoner på finewines och vinklubben. Vi kommer alla få sukta efter hans vidlyftiga provningar av fruktdrycker och årgångslagrade kokosprodukter ,för att inte tala om glädjen av att ta del hans hans sågningar av någon värdig opponent som Varg74 eller Vinexperten ;D
 

Jos

Medlem
SV: Allt för konsten: Tacospaj

shorepower skrev:
Tror de menar glad och munter, det blir lika jobbigt det för Krug88. Han kommer snart leta efter internetuppkoppling och fortsätt sprida sina glädjetoner på finewines och vinklubben. Vi kommer alla få sukta efter hans vidlyftiga provningar av fruktdrycker och årgångslagrade kokosprodukter ,för att inte tala om glädjen av att ta del hans hans sågningar av någon värdig opponent som Varg74 eller Vinexperten ;D

Nej nej nej, de menar såklart gay som i homosexuell kärlek. Jag ringde och kollade och har fått det bekräftat. Men det kanske är tur att det i alla fall inte är så perverst....
 

SUPRA

Bäst
SV: Allt för konsten: Tacospaj

Fredagsmys, försökte regga domänen idag men tydligen var någon några veckor före mig...
 

kayaker

Cyklist
SV: Allt för konsten: Tacospaj

SUPRA skrev:
Fredagsmys, försökte regga domänen idag men tydligen var någon några veckor före mig...
Det är väl bara att hoppas att det var någon från forumet. :)
 
Toppen