This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Krug skrev:Tror du verkligen att vi behöver ha en ursäkt för det?
Snarare borde väl tråden heta "bra ursäkt för att ta fram en riktigt skabbig skumpa för hon fattar ju ändå inget!"
//Krug,
bitter singel.
för hon fattar ju ändå inget
SUPRA skrev:Jag ville bara tipsa om att på Lördag den 14:e har ni alla en rikttigt bra ursäkt för att ta fram och konsumera en riktigt dyr Champagne!
anders skrev:Jag håller med. Efter det att man äntligen har fått fruntimret i säng har man gjort sig förtjänt av en riktigt bra balja, i synnerhet som att man har fått hela kvällen söndertjatad om att man har glömt denna dag. Igen.
Och kom ihåg som jag alltid säger:
Sex är två timmars jobb för fem sekunders lycka.
En flaska champagne är fem sekunders jobb för två timmar lycka.
Det är bara att välja...
Dessutom ska far i huset på trevlig rökaraftonpå söndagen. ;D
SUPRA skrev:Jag ville bara tipsa om att på Lördag den 14:e har ni alla en rikttigt bra ursäkt för att ta fram och konsumera en riktigt dyr Champagne!
Det är ju alla hjärtans dag!
Rosé? Måste fundera lite på det här så man lägger nåt skoj på kallt.
chambertin skrev:..men vänta lite nu. Vem här behöver en ursäkt för att dricka Champagne ? ;D
Årgången som sådan förtjänar lite gnäll.Men vi drack en Bollinger 1990 för några veckor sen som var ruggigt bra, nästan lite känsla av pånyttfödd, så med lite tur kanske du får uppleva något riktigt bra ;DDavid W skrev:Det gäller ju att vara lite rationell, jag och min fru gifte oss den 14 februari så man slår två flugor i en smäll. Därför blir det en Bollinger RD 1990. Måste kolla om ert gnäll på årgång 1990 stämmer ;D
/DW
Tisdagar? Det är till att vara kräsen. Vilken dag som helst funkar bra. Jag låter stämningen och menyn avgöra.Bubblaren skrev:Inte tusan måste det vara 14 feb för att öppna vare sig rosé (äger dock bara en) eller ngt annnat, jag tycker tisdagar brukar funka fint för mig.
kayaker skrev:Tisdagar? Det är till att vara kräsen. Vilken dag som helst funkar bra. Jag låter stämningen och menyn avgöra.
/Ännu en obitter singel
vintjej skrev:Men kära vänner. Det är som om Lily Bollinger levt och verkat förgäves.
magnum skrev:Årgången som sådan förtjänar lite gnäll.Men vi drack en Bollinger 1990 för några veckor sen som var ruggigt bra, nästan lite känsla av pånyttfödd, så med lite tur kanske du får uppleva något riktigt bra ;D