Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB 14/3, Abrahamsberg

Michael_M0!

Medlem
Hej!

Jag tänkte kolla intresset för en BYOB-provning hos mig i Abrahamsberg den 14/3 kl. 13.
Då vi börjar närma oss våren tänkte jag tema "Nya världen - VITT".

Jag bor hyfsat litet, så jag tänker mig att vi kör ungefär 6 personer
och 2 flaskor/person.

Skriv i tråden om ni vill delta.
 
Trådskapare
Michael_M0!

Michael_M0!

Medlem
2 personer till, så kör vi. Kom igen nu, Finewines :)

Nya världen: USA, Nya Zeeland, Canada, Australien, Argentina, Chile etc :)
 
Trådskapare
Michael_M0!

Michael_M0!

Medlem
Denna provningen är uppskjuten och vi siktar istället på 21/3.
Om det är någon mer här på forumet som vill ansluta - Säg till!
 

Sebran

Medlem
Verkar som att vinprovningen hos Michael blir inställd på lördag pga pandemin. Själv är jag fortfarande sugen, så om folk vill/kan ses nu på söndag istället kan jag ställa min lägenhet nära Mariatorget på Södermalm till förfogande för vinprovningen. Här kan vi vara 6 personer, så det finns plats åt alla som vill här i tråden.
 
Trådskapare
Michael_M0!

Michael_M0!

Medlem
Om det finns en plats (har inte sett något om hur Bror gör?) ansluter jag gärna.

Hej!
Tvingas tyvärr att skjuta på det p.g.a situationen med Corona. Kul att du vill/ville komma, tänker absolut också försöka köra flera provningar längre fram!
 
Toppen