Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB 14/3, Abrahamsberg

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Verkar som att vinprovningen hos Michael blir inställd på lördag pga pandemin. Själv är jag fortfarande sugen, så om folk vill/kan ses nu på söndag istället kan jag ställa min lägenhet nära Mariatorget på Södermalm till förfogande för vinprovningen. Här kan vi vara 6 personer, så det finns plats åt alla som vill här i tråden.
Eftersom det numera varken är 14/3 eller Abrahamsberg, är det lanske enklast att lägga upp en separat konversation med de som tidigare visat intresse, för att få koll på om några fortfarande är intresserade?
 
Toppen