Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB Södermalm 17 december

Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
gece, adamst, swedish, omar, kayaker, Daniel, thunberg, Håkan, Innertällmo, Daniel, Keen, ChristianB och jag.
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Nä, inte fullt, det tycker jag inte.
Man kan äta 12 vid bordet och då borde man väl kunna sitta 12 å dricka?
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Startade en PM, och självklart blev det lite fel. Jag tror alla som sagt sig komma är med på listan, men även några till...
De får lämna konversationen om de tröttnar helt enkelt. Nu kör vi resten av planeringen där!
 

gece

Man vänjer sig.
Är du trött på julstressen? Less på dina nära och kära? Saknar du planer för kommande lördagkväll, eller känns de planer du har bara inte riktigt... rätt? Perfekt!

Slingra dig från frun, strunta i maken, avboka dejten, skicka barnen på kollo och glöm bort hunden - kom istället och upplev en BYOB med dina forumvänner (dina riktiga vänner)!

Utlovas görs flera timmar vinnörderi, ost- och charkfrossa (knytis - jo jag tackar!), och allmän glädje och gamman! (Med ALKOHOL!)

Kort sagt, det finns plats för några till. Haka på, det är kul! Tidigare erfarenhet av liknande arrangemang är ej obligatoriskt.
 

Mattias Schyberg

Administratör
*väntar nyfiket på bilder/uppdateringar*
Eftersom Instagram tydligen är viktigare än FW så får väl jag rycka in och förse oss med information om vad som händer. ;)

image.png
 
Toppen