Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne 2002?

Hej!

Min son fyller 18 nästa år och han är då såklart född 2002. Tänkte köpa en flaska och dela med honom.
Har kollat in följande:
Cuvée Présidence Blanc de Blancs 699kr

Är den något att ha? Eller finns det någon annan som ni kan rekommendera?

// Jocke
 

Hardolph

Medlem
Hej!

Min son fyller 18 nästa år och han är då såklart född 2002. Tänkte köpa en flaska och dela med honom.
Har kollat in följande:
Cuvée Présidence Blanc de Blancs 699kr

Är den något att ha? Eller finns det någon annan som ni kan rekommendera?

// Jocke
Jag tyckte att den var trevlig när jag provade för ett par år sedan.
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Hej!

Min son fyller 18 nästa år och han är då såklart född 2002. Tänkte köpa en flaska och dela med honom.
Har kollat in följande:
Cuvée Présidence Blanc de Blancs 699kr

Är den något att ha? Eller finns det någon annan som ni kan rekommendera?

// Jocke
Reduktiv krutbomb är det jag mest kommer ihåg. God men kort till medellång smak. Definitivt värd sitt pris då som var 400 kr. Inte mycket alternativ på SB dock... Orpale 02 är trevlig men än dyrare.
 

Johan L

Medlem
Reduktiv krutbomb är det jag mest kommer ihåg. God men kort till medellång smak. Definitivt värd sitt pris då som var 400 kr. Inte mycket alternativ på SB dock... Orpale 02 är trevlig men än dyrare.

Kan inte Duménil Brut Nature vara något tro? Har inte smakat den själv.
 
Toppen