Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

jrick

Medlem
Som ovan skrev finns det mycket gott.
Nyheterna är:
Champagne Agrapart 7 Crus Brut

Veuve Clicquot La Grande Dame 2008

Dom Ruinart Blanc 2009

Krug Vintage 2004

Cristal 2013

Cristal Rosé 2012

Pol Roger Blanc de blancs 2013

Billecart- Salmon Elisabeth Rosé 2008

Dom Perignon 2010
Hemsidan verkar aldrig visa hela sortimentet. Om jag ska sätta mig på något så hemskt som en Viking Line-kryssning vill jag ju veta precis vad jag kan trösta mig med!:D
 

FredrikC

Medlem
Som ovan skrev finns det mycket gott.
Nyheterna är:
Champagne Agrapart 7 Crus Brut

Veuve Clicquot La Grande Dame 2008

Dom Ruinart Blanc 2009

Krug Vintage 2004

Cristal 2013

Cristal Rosé 2012

Pol Roger Blanc de blancs 2013

Billecart- Salmon Elisabeth Rosé 2008

Dom Perignon 2010
Åfan krug 04?! Vilken båt och till vilket pris?
 
Hemsidan verkar aldrig visa hela sortimentet. Om jag ska sätta mig på något så hemskt som en Viking Line-kryssning vill jag ju veta precis vad jag kan trösta mig med!:D

Det kan du aldrig veta precis. Varierar per båt och om någon varit inne och tömt lagret, Det som finns på hemsidan stämmer sällan. Rekommenderar att åka när de har tema-vecka. Sker någon/några gånger per år (during och post-covid är det svårt att bedöma tider :) )
 
Last edited:

Jesper L

Medlem
Hemsidan verkar aldrig visa hela sortimentet. Om jag ska sätta mig på något så hemskt som en Viking Line-kryssning vill jag ju veta precis vad jag kan trösta mig med!:D
Som sagt, maila båten och fråga efter aktuellt lagersaldo och sedan kan du reservera flaskor. Har funkat bra för mig :)
 

Thirsty

Smygnykterist
Tankar kring denna?
9679B3AA-06C1-45F4-B589-00FB15E56C1A.png
 
Toppen