Som ett alternativ till Armand de Brignac (och tydligen med bättre innehåll, känner dock inte till Champagne Tarlant). http://www.peterliem.com/2008/10/cuve-discobitch.html Sjukt kul faktiskt, skulle gärna testa en flaska ;D Dessutom snyggare än Ace of Spades.
SV: Cuvée Discobitch Senast jag var på Grappe så satt Krug och Krug 88, nostalgiska och känslosamma och hade sopat i sig 3-4 pavor av denna cuvée, ni vet dom gillar ju fin Champagne...
SV: Cuvée Discobitch Stämmer säkert, men vi vet ju alla hur du fick jobbet på Grappe från början... Det fanns bara 2 krav för ett Somalierjobb där för 8-10 år sen: Backslick(jo, du hade det då min vän) Och kravet att klara av att svälja runt 35cl av Carl jans vita i veckan, inte alla som klarar det ;D Som du brukade säga -Sug och svälj, trevlig helg
SV: Cuvée Discobitch Hahahaha! Ja, det är ju därför han har det där balanserade leendet på fotot! Det ligger en kroppstempererad shot Carl Jans vita och rullar på gomseglet.
SV: Cuvée Discobitch Hahahaha, fyfan! ;D Nå, är det nån som är sugen på att testa? Jag snackar med nån tjej från nån annan vinblogg som ska beställa och hon efterfrågar fler intressenter. ;D
SV: Cuvée Discobitch Köp nu, du är ju sugen. Krug88 vill nog säkert vara med och dela på den när den väll dyker upp.
SV: Cuvée Discobitch Seriöst eller ej? Jag ska ha en att ge bort i present och en att knäcka dyngrak vid 12-slaget (kanske) ;D
SV: Cuvée Discobitch Beställning är gjord och ETA är innan nyår och eventuellt innan jul. Tror det finns en eller två till pavor om nån är sugen.