Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Cuvée Discobitch

Keen

slan
Som ett alternativ till Armand de Brignac (och tydligen med bättre innehåll, känner dock inte till Champagne Tarlant).
qv+discobitch.jpg



http://www.peterliem.com/2008/10/cuve-discobitch.html


Sjukt kul faktiskt, skulle gärna testa en flaska ;D Dessutom snyggare än Ace of Spades.
 

Andreas L

Medlem
SV: Cuvée Discobitch

Senast jag var på Grappe så satt Krug och Krug 88, nostalgiska och känslosamma och hade sopat i sig 3-4 pavor av denna cuvée, ni vet dom gillar ju fin Champagne...
 

Krug88

Medlem
SV: Cuvée Discobitch

Andreas L skrev:
Senast jag var på Grappe så satt Krug och Krug 88, nostalgiska och känslosamma och hade sopat i sig 3-4 pavor av denna cuvée, ni vet dom gillar ju fin Champagne...
Stämmer säkert, men vi vet ju alla hur du fick jobbet på Grappe från början...
Det fanns bara 2 krav för ett Somalierjobb där för 8-10 år sen:

Backslick(jo, du hade det då min vän) ;)
Och kravet att klara av att svälja runt 35cl av Carl jans vita i veckan, inte alla som klarar det ;D
Som du brukade säga -Sug och svälj, trevlig helg
 

vintjej

Medlem
SV: Cuvée Discobitch

Andreas L skrev:
Senast jag var på Grappe så satt Krug och Krug 88, nostalgiska och känslosamma och hade sopat i sig 3-4 pavor av denna cuvée, ni vet dom gillar ju fin Champagne...

Trodde inte dom var så småborgerliga?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Cuvée Discobitch

Krug88 skrev:
Stämmer säkert, men vi vet ju alla hur du fick jobbet på Grappe från början...
Det fanns bara 2 krav för ett Somalierjobb där för 8-10 år sen:

Backslick(jo, du hade det då min vän) ;)
Och kravet att klara av att svälja runt 35cl av Carl jans vita i veckan, inte alla som klarar det ;D
Som du brukade säga -Sug och svälj, trevlig helg

Hahahaha! Ja, det är ju därför han har det där balanserade leendet på fotot! Det ligger en kroppstempererad shot Carl Jans vita och rullar på gomseglet.
 
Trådskapare
Keen

Keen

slan
SV: Cuvée Discobitch

Krug skrev:
Hahahaha! Ja, det är ju därför han har det där balanserade leendet på fotot! Det ligger en kroppstempererad shot Carl Jans vita och rullar på gomseglet.


Hahahaha, fyfan! ;D


Nå, är det nån som är sugen på att testa? Jag snackar med nån tjej från nån annan vinblogg som ska beställa och hon efterfrågar fler intressenter.
;D
 

CH

Medlem
SV: Cuvée Discobitch

Keen skrev:
Nå, är det nån som är sugen på att testa? Jag snackar med nån tjej från nån annan vinblogg som ska beställa och hon efterfrågar fler intressenter.
;D

Köp nu, du är ju sugen.
Krug88 vill nog säkert vara med och dela på den när den väll dyker upp.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Cuvée Discobitch

Keen skrev:
Hahahaha, fyfan! ;D


Nå, är det nån som är sugen på att testa? Jag snackar med nån tjej från nån annan vinblogg som ska beställa och hon efterfrågar fler intressenter.
;D

Jag är definitivt på, jag behöver 2 pavor.
 
Trådskapare
Keen

Keen

slan
SV: Cuvée Discobitch

Krug skrev:
Jag är definitivt på, jag behöver 2 pavor.


Seriöst eller ej? Jag ska ha en att ge bort i present och en att knäcka dyngrak vid 12-slaget (kanske) ;D
 
Trådskapare
Keen

Keen

slan
SV: Cuvée Discobitch

Krug88 skrev:
Visst, jag kan ta 2 med bara för att testa.


Haha, najs.
Jag vb:ar till tjejen som ska importera och återkommer med svar.
 
Trådskapare
Keen

Keen

slan
SV: Cuvée Discobitch

Beställning är gjord och ETA är innan nyår och eventuellt innan jul. Tror det finns en eller två till pavor om nån är sugen.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Cuvée Discobitch

Keen skrev:
Beställning är gjord och ETA är innan nyår och eventuellt innan jul. Tror det finns en eller två till pavor om nån är sugen.

-"What did you do for christmas?"
-"I popped a Bitch open, big dick playa!"
 

Andreas L

Medlem
SV: Cuvée Discobitch

Krug88 skrev:
Stämmer säkert, men vi vet ju alla hur du fick jobbet på Grappe från början...
Det fanns bara 2 krav för ett Somalierjobb där för 8-10 år sen:

Backslick(jo, du hade det då min vän) ;)
Och kravet att klara av att svälja runt 35cl av Carl jans vita i veckan, inte alla som klarar det ;D
Som du brukade säga -Sug och svälj, trevlig helg

Ohhh!!! Den där var otäck!!!! Håll dig till Salon istället då!!!
 
Toppen