Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Cuvée Discobitch

SUPRA

Bäst
SV: Cuvée Discobitch

Gustibus skrev:
Hoppas den var sjukt god för det var något av det mest smaklösa jag sett! :eek:

Jag trodde det var en del av poängen.

Den är dock inte lika smaklös som mycket av det Absolut klistrat på sina senaste flaskor, gayflaggor och discokulor m.m.
 
SV: Cuvée Discobitch

Har missat att Tarlant Cuvée Discobitch inte kommer att fortsätta produceras. Finns enligt wine-searcher bara lager kvar i Sverige och Finland så la in en order direkt.

Vet inte hur många som finns kvar hos Moestue i Sverige. Naturligtvis kan man köpa Cuvée Louis men själva flaskan är ju en del av charmen med den här champagnen.
 

Dexter

Medlem
SV: Cuvée Discobitch

Drack en förra veckan och tycker att den riktigt trött. Så hoppas de fått in lite nya flaskor sedan jag köpte min för ca 1 år sedan.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Cuvée Discobitch

Anders Landström skrev:
Har missat att Tarlant Cuvée Discobitch inte kommer att fortsätta produceras. ... flaskan är ju en del av charmen med den här champagnen.

Om bara produktionen av Armand de Brignac läggs ner lovar jag att säga samma sak om dem... ;)
 
SV: Cuvée Discobitch

vintomas skrev:
Om bara produktionen av Armand de Brignac läggs ner lovar jag att säga samma sak om dem... ;)

;D

Nu tänkte jag mest på att innehållet faktiskt var rätt bra i Discobitch (haft en korkad). Får se hur de två jag köpte är. Hoppas inte de var trötta.
 
Toppen