This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kan ju lägga till att om man ska köpa Bollinger RD 2002 så borde man vända sig utomlands. Flesta engelska importörer tar ca 1150 nu när punden är så låg, till skillnad mot SB 1750.Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi tipsar om bra deals!
Jag börjar med Krug GC för 795 SEK på Arlanda, - it´s a steal!
Har de kvar det priset? Såg inte ens någon Krug när jag var där i lördags.Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi tipsar om bra deals!
Jag börjar med Krug GC för 795 SEK på Arlanda, - it´s a steal!
Absolut, bara deals som finns tycker jag ska läggas upp. Tror inte de har den i stora vinaffären dock, du får gå bort till den som ligger typ under sas-loungerna.Har de kvar det priset? Såg inte ens någon Krug när jag var där i lördags.
Du menar typ: "Herre Gud förlåt mig, ety jag har syndat" förlåt, eller av hustrun förlåt?Synd att man måste flyga utanför eu :-(
men kul att höra att arlanda taxfree åter börjar bli billiga på bubbel (de var det på 80 och delar av 90-talet... det var f.ö. där jag handlade första flaskan jag fick förlåtelse för...
Åhå! Den allvarsamma varianten. Tur det gick bra!Det senare en cristal var inte gratis då heller, men
På Arlanda och kan konfirmera priset på Krug. Dock har ju Sverige som enda EU-land regler som förbjuder köp om man reser inom EU. Så det blev ingen flaska denna gång.
I vilken butik såg du den??På Arlanda och kan konfirmera priset på Krug. Dock har ju Sverige som enda EU-land regler som förbjuder köp om man reser inom EU. Så det blev ingen flaska denna gång.
Läs ovan, har redan skrivit var den finnsI vilken butik såg du den??
-Jag har fasen letat efter den de fem sista gångerna jag varit där sedan jag först hörde talas om priset runt jul här på forummet... Och jag flyger ju oftast till Norge så jag får handla!
-Retar mig att jag har varit så blind och missat den annars hade det ju funnits minst fem i källaren vid det här laget...
Ja, men osäker på vilken butik du menar?Läs ovan, har redan skrivit var den finns
Hmm, ytterst märkligt, förvisso har jag haft tight mellan flighterna och stressat mig genom butiken så jag kan ha missat den.Det är den shoppen. Har varit där fyra ggr sen jul och nu senast 25e mars, har funnits där hela tiden.
Btw så måste det nästan vara något misstag, ingen annat bubbel har ju i närheten så bra pris. Har ju dock köpt utan problem så det lär väl inte uppdagas förrän nästa inventering/prisuppdatering