Borjes_bubblor
Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Roligt att den här tråden är igång igen. Har också lagt en beställning på vinet.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vad snygg den blivit!Glöm inte att använda spoiler funktionen sedan när ni skriver era noter!
Jag håller verkligen med.Vad snygg den blivit!
Du dricker den och lägger upp noter med ”spoilervarning” så andra inte ser texten direktFick min flaska nu. Vad händer härnäst?
Samma här. Hämtar på måndag och öppnar under veckan eller kommande helg.Jag fick mail om att min beställning finns att hämta ut, men jag har inte hunnit hämta än. Fixar det på måndag.
Kul att det fanns lite flarror kvar.![]()
Kan bli intressant dock om vi får samma intryck av 21/22 eller om det är en markant diff.Nu så. Fick dock 2022. Har väl aldrig hänt att man fått en annan årgång än den man beställt? (Obs! Kan innehålla spår av ironi)
+1 på -22 nyssNu så. Fick dock 2022. Har väl aldrig hänt att man fått en annan årgång än den man beställt? (Obs! Kan innehålla spår av ironi)