Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Det absolut värsta som jag tvingats dricka!

v_skogh

Medlem
SV: Det absolut värsta som jag tvingats dricka!

Det värsta jag druckit har jag egentligen inte druckit utan att det vad min goda vän som drack det. Fy, fan vad äckligt det va.
 
SV: Det absolut värsta som jag tvingats dricka!

v_skogh skrev:
Det värsta jag druckit har jag egentligen inte druckit utan att det vad min goda vän som drack det. Fy, fan vad äckligt det va.
Jag har faktiskt besvarat frågan i början av tråden. Med mitt senaste inlägg tänkte jag bara elaborera om vilka lågvattenmärken som finns, för det hade ändå med ämnet att göra även om det inte svarade på frågan bokstavligen. Jag beklagar att detta störde.
Men ärligt talat. Bordvin för några kronor på plastflaska låter som ett riktigt lågvattenmärke.
 

kayaker

Cyklist
SV: Det absolut värsta som jag tvingats dricka!

shorepower skrev:
Var är Claude Du Val
Inte ens Gredos var med!
Egentligen borde han ju ha ett gigantiskt berg med skräpviner. Han testar ju mest så'nt och om man testar över 5000 viner varje år så borde de ju bli några tusen av samma kaliber som Gredos eller Claude Val... ;D
 

Jos

Medlem
SV: Det absolut värsta som jag tvingats dricka!

Grym påskmiddag hos syrran som tycker det suger att vara med barn och inte kunna dricka och i ren desperation kör den här http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ ... e%3aAlla+l%u00e4nder%3aAlla+storlekar%3a%3a%3a%3a%3a%3a

Fy fan säger jag bara.. Jag tog en klunk trots lukten och lämnade resten till henne.. Och då hade jag ändå bil där.

Innan dess gjorde hon en alkoholfri äggtoddy som inte heller var något vidare, - hon vägrade till och med att dricka själv :D
 

Per Stade

Lege artis
SV: Det absolut värsta som jag tvingats dricka!

Har aldrig fattat vad alkoholfritt vin skall vara bra för.
Vatten funkar alltid när man skall köra bil senare.
 
SV: Det absolut värsta som jag tvingats dricka!

Jos skrev:
Grym påskmiddag hos syrran som tycker det suger att vara med barn och inte kunna dricka och i ren desperation kör den här http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ ... e%3aAlla+l%u00e4nder%3aAlla+storlekar%3a%3a%3a%3a%3a%3a

Fy fan säger jag bara.. Jag tog en klunk trots lukten och lämnade resten till henne.. Och då hade jag ändå bil där.

Innan dess gjorde hon en alkoholfri äggtoddy som inte heller var något vidare, - hon vägrade till och med att dricka själv :D
Jag har också druckit Carl Jung alkoholfritt mousserande någon gång för ett par år sedan. Naturligtvis kan jag inte annat än hålla med dig om att den var kass.
 
SV: Det absolut värsta som jag tvingats dricka!

Jos skrev:
Grym påskmiddag hos syrran som tycker det suger att vara med barn och inte kunna dricka och i ren desperation kör den här http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ ... e%3aAlla+l%u00e4nder%3aAlla+storlekar%3a%3a%3a%3a%3a%3a

Fy fan säger jag bara.. Jag tog en klunk trots lukten och lämnade resten till henne.. Och då hade jag ändå bil där.

Innan dess gjorde hon en alkoholfri äggtoddy som inte heller var något vidare, - hon vägrade till och med att dricka själv :D

De hade lyckats med namnet iallfall "bossenburg". Man kan ju tro att den innehåller alkohol och kommer få en riktigt fylla.

Sen håller jag med föregående talare, vatten är aldrig fel
 
Toppen