Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Era senaste vininköp.

frommen

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Jaaaa, stimmt. Funderade på att beställa lite av der clos des papes men bolaget verkar ju ta in en hel del, så det blir väl att dra på köskorna igen den 1/3.
 

Keen

slan
SV: Era senaste vininköp.

kayaker skrev:
Ingen Screaming Eagle? ;D

Liiiiite saftigt för min del ;D

Fraktkostnaden för örnen är 0 Anders, det är grundpriset som fick mig att skrika till som en liten flicka!
 

anders

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Keen skrev:
Liiiiite saftigt för min del ;D

Fraktkostnaden för örnen är 0 Anders, det är grundpriset som fick mig att skrika till som en liten flicka!

Det hade ju varit för jälvigt om du hade behövt betala frakten på en flaska som du inte köpte. ;)
Jag tänkte på vad du snyftade om frakten för skumpan.
 

Keen

slan
SV: Era senaste vininköp.

anders skrev:
Det hade ju varit för jälvigt om du hade behövt betala frakten på en flaska som du inte köpte. ;)
Jag tänkte på vad du snyftade om frakten för skumpan.


Den lilla frakten är som en piss i Nilen jämfört med priset för en Screagle! ;D
 
Toppen