Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Era senaste vininköp.

matage

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Gav mig ut i tid för att köpa julklappar idag - lite lagom planlöst.

Hamnade av oklar anledning på Passagen och kom sen hem med en Krug 2000 och två Henri Goutorbe Special Club 2004 och inga julklappar.



Fan!
 
SV: Era senaste vininköp.

Padawan skrev:
Gav mig ut i tid för att köpa julklappar idag - lite lagom planlöst.

Hamnade av oklar anledning på Passagen och kom sen hem med en Krug 2000 och två Henri Goutorbe Special Club 2004 och inga julklappar.

Fan!

Det var väl fina julklappar, säkert till den viktigaste personen i familjen :)
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Era senaste vininköp.

Fick en Egly-Ouriet 2002 och en Paul Bara Special Club Rose 2005 som present på b-day.
Någon som provat nån av dessa?
 

Belmont

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Klart den har!
Dock trodde jag den skulle va lite större och framförallt levereras i en träkartong men det vara en vanlig pappkartong.

Får bli en 6L till nästa nyår :D
 
SV: Era senaste vininköp.

Belmont skrev:
Klart den har!
Dock trodde jag den skulle va lite större och framförallt levereras i en träkartong men det vara en vanlig pappkartong.

Får bli en 6L till nästa nyår :D

Då blir den nog för stor :) . Tror inte Pol Roger gör andra jäsningen i större flaskor än Jero.
 

Elvis

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

Belmont skrev:
Pol Roger Brut Réserve Jeroboam till nyår.

Bra val!

Köpte lite julklappschampagne igår på Heathrow. De hade tvåpack med Perrier-Jouët Grand Brut för bara £50 så jag köpte två tvåpack. Nu blir bland annat sonens dagisfröknar nog glada. :)
 

KimHartman

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

downtown skrev:
En låda Bollinger GA -04 (som jag dock delar med min svåger).

Trodde fortfarande att jag hade fönstret med tråden "Vad dricker forumets medlemmar nyår 2012" uppe när jag läste detta. Mycket roligt.
 

baum

Medlem
SV: Era senaste vininköp.

1 st Fleur de Passion 05
3 st Sito moresco 10
2 st Louis Latour 2002


Tvekade på Montus Prestige 99 eller Bouscasse 99, någon som druckit dessa och isåfall hur var dom?
 
Toppen