SV: Era senaste vininköp.
Det var ju inte så jäkla blodigt i alla fall tycker jag.
Sjödin skrev:1000 spänn.... Svenska alltså.
Det var ju inte så jäkla blodigt i alla fall tycker jag.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Sjödin skrev:1000 spänn.... Svenska alltså.
magnum skrev:Tror dom fortfarande har 1996 Magnum i BS på SB ;D
Elvis skrev:De har i alla fall en Belle Epoque magnum för 2330 kr. Hur vet man vilken årgång det är?
WOW. sist jag kollade var priset ca 1800Elvis skrev:De har i alla fall en Belle Epoque magnum för 2330 kr. Hur vet man vilken årgång det är?
Elvis skrev:Köpte en flaska Charles Heidsieck Brut Réserve idag på Stuttgarts flygplats. Det blir en ny bekantskap för mig. Någon som provat?
Elvis skrev:Köpte en flaska Charles Heidsieck Brut Réserve idag på Stuttgarts flygplats. Det blir en ny bekantskap för mig. Någon som provat?
magnum skrev:WOW. sist jag kollade var priset ca 1800men om det är 96or kan det nog vara OK !
Japp såg det, dessutom får man aldrig nån när man beställer ???. Köpte igår från annat håll än SB, Belle Epoque Rose 99 Magnum för 2200SEK ;Dmaxistockholm2 skrev:Det var väl ingenting; på Belle Epoque Rosé har de höjt priset från runt tusenlappen till...2120:- !!! ???
anders skrev:Ja, Stuttgarts flygplats är en förbaskat trist historia. ;D
Elvis skrev:Jag bodde dessutom två nätter på flygplatshotellet... Men de hade god sparris!
anders skrev:det kostar ju inte många ören att ringa och kolla om du ska till Stuttgart igen. http://www.speisemeisterei-stuttgart.com/
Keen skrev:Såg på SS.se att några flaskor Salon 96 hade dykt upp på Hansacomp. Så var inne på systemet på lunchen och la en beställning på en flaska. Dock ringde jag och kollade med hansacompagniet nu, och det verkar som att jag var försent ute :'(
Typiskt![]()
Borde såklart gjort såanders skrev:Låt detta bli en läxa. Man ringer ALLTID först till bolaget som har flaskorna listade. Finns flaskorna kvar ser du till att de reserveras i ditt namn och ställs undan. Meddela dem att ditt favvo-SS kommer att kontakta dem senare för transport. Ta också namnet på personen du talar med så du kan lämna detta till personen på fovvo-SS som referens.
Keen skrev:Såg på SS.se att några flaskor Salon 96 hade dykt upp på Hansacomp. Så var inne på systemet på lunchen och la en beställning på en flaska. Dock ringde jag och kollade med hansacompagniet nu, och det verkar som att jag var försent ute :'(
Typiskt![]()