Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Erik Lallerstedt Champagne

Elvis

Medlem
Jag drack Erik Lallerstedt Champagne idag på Eriks Bakficka. Är det samma sak som Diebolt-Vallois Tradition? Det stod i alla fall Diebolt-Vallois på flaskan.

Min flickvän tyckte att den var jättegod, jag tyckte att den var OK.
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: Erik Lallerstedt Champagne

Elvis skrev:
Jag drack Erik Lallerstedt Champagne idag på Eriks Bakficka. Är det samma sak som Diebolt-Vallois Tradition? Det stod i alla fall Diebolt-Vallois på flaskan.

Min flickvän tyckte att den var jättegod, jag tyckte att den var OK.
Inte säker den eller Blanc de blancs. Diebolt gör makalöst bra Champagne hans topp champagne Fleur de Passion "is to die for"
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Erik Lallerstedt Champagne

Erik ja. Man saknar gamla Eriks i det som sedan blev Pontus gröna hus.

Den gamla kolapajen skulle jag vilja smaka igen :)
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Erik Lallerstedt Champagne

Elvis skrev:
Den finns på Eriks Bakficka!

Åh, den är kvar!!!!

Tack, min vän och Prisa Gud.

Då måste jag snarast ta mig dit. Under Restaurang Eriks sista tid då Pontus skötte ruljansen hade de strukit den och inte ens kyparen visste vad jag snackade om då jag frågade efter Kolapajen.
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Erik Lallerstedt Champagne

På Eriks Bakficka står tiden stilla och inga klassiker försvinner från menyn! ;D
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Erik Lallerstedt Champagne

Elvis skrev:
På Eriks Bakficka står tiden stilla och inga klassiker försvinner från menyn! ;D

Skam att säga har jag bara ätit på gamla Eriks (både hus och båt), Gondolen och det saligen avsomnade Pica Pica av hans restauranger, men nu ska jag masa mig till bakfickan.
 

Keen

slan
SV: Erik Lallerstedt Champagne

Mysonoxen skrev:
Åh, den är kvar!!!!

Tack, min vän och Prisa Gud.

Då måste jag snarast ta mig dit. Under Restaurang Eriks sista tid då Pontus skötte ruljansen hade de strukit den och inte ens kyparen visste vad jag snackade om då jag frågade efter Kolapajen.

Var glad att du inte fick ut en tallrik vitt "pulver" ;D
 
Toppen