Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Finbesök

Per Stade

Lege artis
SV: Finbesök

Bubblaren skrev:
Jag tror Herr Larsson talar direkt till oss på FW forumet "Förvisso erbjuder boxvinerna inget för den som
bara söker stora och karaktärsfulla vinupplevelser.


Det är väl inte så bara?

Bubblaren skrev:
Men tack vare en kräsen publik, kritiska vinskribenter och ambitiösa importörer håller boxvinerna högre klass
i Sverige än någon annanstans, och att för mig som vinjournalist ignorera över halva vinmarknaden
vore inte bara löjligt, utan också tjänstefel
."

Märkligt att han måste försvara sina skriverier. Någonstans är han väl lite generad
över vad han håller på med.

Jimmy Forsman skrev:
Hoppashoppashoppas.
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Finbesök

" och att för mig som vinjournalist ignorera över halva vinmarknaden
vore inte bara löjligt, utan också tjänstefel."

Och VARFÖR är det halva marknaden? Jo för att du har skrivit om skiten så förbannat.....
 
Toppen