Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Finewines vinferno, uppföljningstråden

anders

Medlem
Just precis som trådens namn indikerar så är det dags att försöka skramla ihop ett gäng pimp(l)ande tomtar för att under glada tillrop dricka oss rikt in i en stadig bakfylla med hjälp av viner av bättre klass än vad medelsvensson använder för att få frugan vänligt inställd till rajraj en fredagskväll.

Jag kommer vara i Sveriges svar på Yttre Hebriderna, Stockholm, den 27:e september och det vore ett ypperligt tillfällle att dela några pavor och sedan ta det från där (lite käk och sedan...). Vilka är på?

EDIT: Här diskuterar vi allt som inte har med planering och deltagande att göra.

//admin
 

R.P

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jag skulle också vilja vara med och leka om man befann sig uppe kylan under den tidpunkten, men icke...men ha kul ni andra och avge rapporter om vilka porrklubbar som besöktes under ruset av bra bubbel!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen skrev:
Jag är inte helt främmande för idén ;D

Vadå? Porrklubbar?

Sist jag var på en strippklubb så var jag tvungen att be den något oklädda flickan i dörren om kylmöjligheter då jag hade med mig en enorm klump ankleverterrine och en halvflaska Ch. de Fezles 1997 i en påse.

Jag skulle hem, mötte några polare, och sen blev det bara jobbigt... Det här är, tacksamt nog, en massa år sedan nu, säkert fem...
 

Helen

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Får flickor följa med? eller är de bara välkommna till kaffet och spriten?
vad menas med detta Anders (lite käk och sedan...). ?
jag kan rekomendera GQ för käket och sedan får det bli en hemlis ;D
 

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Vadå? Porrklubbar?

Sist jag var på en strippklubb så var jag tvungen att be den något oklädda flickan i dörren om kylmöjligheter då jag hade med mig en enorm klump ankleverterrine och en halvflaska Ch. de Fezles 1997 i en påse.

Jag skulle hem, mötte några polare, och sen blev det bara jobbigt... Det här är, tacksamt nog, en massa år sedan nu, säkert fem...

hah, jag tror vi lämnar porrklubsbesök till nästa möte i München ;D

Haha, 5 år sen? Då var du säkert bara en pojkspoling som inte visste bättre ;D
 

R.P

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Vadå? Porrklubbar?

Sist jag var på en strippklubb så var jag tvungen att be den något oklädda flickan i dörren om kylmöjligheter då jag hade med mig en enorm klump ankleverterrine och en halvflaska Ch. de Fezles 1997 i en påse.

Jag skulle hem, mötte några polare, och sen blev det bara jobbigt... Det här är, tacksamt nog, en massa år sedan nu, säkert fem...

Hahaha, jävlar vad kul!
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

1CRU skrev:
Får flickor följa med? eller är de bara välkommna till kaffet och spriten?
vad menas med detta Anders (lite käk och sedan...). ?
jag kan rekomendera GQ för käket och sedan får det bli en hemlis ;D

Flickor är i synnerhet välkomna EFTER kaffet och spriten... helst lättklädda eller heter det lättkladdade...? ;D

Enda gången jag varit på strippklubb var i London. Jag såg till att vi förflyttade oss efter första "ölen". Vackra, nakna kvinnor i all ära men betänk att jag sitter i tyska bastun i stort sett de flesta dagar i veckan. Vad nytt tillförs? Om "ölen" samtidigt är något utspätt jävelskap och man på grund av musikvolymen dessutom inte kan snacka med polarna som man inte sett på ett år så finns det viktigare saker att titta på.

Å andra sidan vill jag med bestämdhet säga att den man som påstår att han inte njuter av att titta på en vacker naken kvinna är antingen blind, bög eller en förbannad lögnhals. I den sista kategorin hittar vi dynghögarna på Helgeandsholmen och annat politiskt korrekt patrask som borde få en enkel till Gulag.

Japp, jag har precis kommit tillbaka från ett litet besök på biergarten och eftersom sommaren börjar närma sig sitt slut så tog vi inga risker utan idag sänkte vi två biror. Det gör att den lilla av återhållsamhet vad gäller PK jag normalt har nu är totalt borta.
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

1CRU skrev:
vad menas med detta Anders (lite käk och sedan...). ?

Du har bara en snuskig fantasi och du hoppas att ohämmat få leka med min kropp. ;D
Den lite mer sansade tolkningen, som jag verkligen menade innan din fantasi skenade, är att just i detta ögonblick är kvällen oplanerad. Från min sida alltså...
 

Helen

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

anders skrev:
Du har bara en snuskig fantasi och du hoppas att ohämmat få leka med min kropp. ;D
Den lite mer sansade tolkningen, som jag verkligen menade innan din fantasi skenade, är att just i detta ögonblick är kvällen oplanerad. Från min sida alltså...

Du är den första karlen jag möter som är tankeläsare ::)
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

1CRU skrev:
Du är den första karlen jag möter som är tankeläsare ::)

Det är inte den enda kvaliteten jag har som kvinnor brukar uppskatta... ;)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Och så var vi tillbaka igen... Det här är inte ett kontaktforum, vad ni två vill göra i Vin & Antiks källare struntar jag fullkomligt i. ;D Men håll det i källaren!

Snuskungar!
 

Elvis

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Vad ni flörtar hejdlöst! ;D

Kan vi inte prata om vilka viner vi ska dricka i stället? 1CRU, om du har kvar den där Dompan 1988 så kanske det kan få komma med? ;)
 

Helen

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

klart att jag har den kvar. det blev en lugn 35 år fest med endast min älskling och jag på restaurang GQ.
jag har dock andra viner som jag vill ta med mig, typ några gamla Bourgogner ;D
 

Elvis

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Blir det första gången ett gäng från Finewines.se träffas IRL? Om man bortsett från träffarna i 1CRU:s affär! ;)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Elvis skrev:
Blir det första gången ett gäng från Finewines.se träffas IRL? Om man bortsett från träffarna i 1CRU:s affär! ;)

Ja, jag är rädd för att det blir det, om man inte räknar de oräknerliga gånger jag och Krug88 har träffats (och diverse lurkers som smyger omkring).
 

Helen

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Skyltfönstret ska i och för sig snart skyltas om men vi får ta och flörta via pm. Krug blir tokig på oss och kanske stänger av oss. :p

Har du någon krog du vill att vi alla ska träffas på? Annars går det ju bra att duka upp bord i butiken som vi gjorde sist.
 
Toppen