This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Martin skrev:ja, hur fan gör man det nuigen? Kan man belåna sin ena njure?
Eller finns det något annat som det finns två av på kroppen? :
Hornhinnor?Martin skrev:ja, hur fan gör man det nuigen? Kan man belåna sin ena njure?
Eller finns det något annat som det finns två av på kroppen? :
Jos skrev:Javisst! Lite segt att försöka gå med bara en fot, - ett ben etc.. Även svårt att öppna Champagneflaskor med bara en arm / hand.
Däremot går det ju att göra barn med endast en pungkula så du kanske kan göra ett försök?
Krug skrev:Grattis mina herrar. Ni har lyckats skruva den här tråden också.
Elvis skrev:Hur är det med magnum/jero av prestigechampagner? Släpps det någonsin sådana på SS?
shorepower skrev:Nu har jag varit och betalt handpenningen också. 6 flaskor Krug 1996 bidde det och som tröst för att jag inte fick något med mig plockade jag på mig en Bollinger Grand Année for helgen.
Kändes bra att inte gå ut tomhänt
Keen skrev:Kanon. Har för mig att du skickade in din förfrågan lite tidigare än mig, så då borde min vara på G
Elvis skrev:Jag har en känsla att det var jag som startade den här snöbollen. ;D Grattis alla, jag har smakat en Krug 1996 och jag tyckte att den var helt fantastisk.