Nu är det fastställt vad som är ett gott vin. http://receptomaten.blogspot.com/2009/0 ... a-pet.html Tänk vad lätt det vore om man hade samma "krav" på god mat. Lättuggat utan att ge obehag.
SV: Inte så PET-noga Ja, själva begreppet "fredagsmys" målar ju upp bilden av att vrida plastkorken av en petflaska rött, grilla en marshmallow över ett doftljus och bara myyyyyyyyysa i husvagnen.
SV: Inte så PET-noga LOL. Ja, det är något med det där fredagsmyset *ryser*. Det kryper i kroppen på fredagarna när jag hämtar ungarna från dagis och föräldrarna babblar om sitt fredagsmys. Vet ni förresten vad "mysrester" är? En annan term jag lärtmig som förälder. Och just ja, det optimala beviset på att ett vin är gott ärtydligen om någon som inte gillar vin kan klunka i sig det. Men jag tror att den typen av recension skulle sälja vin som fan. Det är ju det folk vill ha liksom.
SV: Inte så PET-noga Riktigt,riktigt läskigt...ugnsgratinerad fläskfilé med grädde och rödtjut i petflaska därtill...Måste va nånting som serveras i helvetet!
SV: Inte så PET-noga Vilken fegis. Alla kommentarer måste godkännas av honom innan de publiceras. Jag som precis skrivit ett så snällt och trevligt svar.
SV: Inte så PET-noga Börjar inse att man nog måste införskaffa en en plyschoverall till fredagsmyset. Gärna i vinrött. Oj vad mysigt att få knäppa upp skjortan och glida in i en plyschoverall efter jobbet.
SV: Inte så PET-noga Han kan vara allmänt okunnig också. Jag tror att kommentarsmodereringen är påslagen per default. Edit: "Kan vara" används för att vara diplomatisk.
SV: Inte så PET-noga Men det måste jag försvara. Jag har den också påslagen, en massa människor försöker göra smygreklam och spammar annars. Men jag har också skrivit en snäll kommentar som väntar på moderering.
SV: Inte så PET-noga Live Traffic Feed i högermarginalen är lite småintressant. Det är många besök som ser ut ungefär som de här två:
SV: Inte så PET-noga Man behöver inte bo där. Jag kan få det att se ut som om jag hör hemma i t.ex. USA.
SV: Inte så PET-noga Som en tidsmaskin, fast en resemaskin - en sådan vill jag ha. Vill åka ned till de nyfiskade hummrarna i Fjällbacka, omedelbums!
SV: Inte så PET-noga Trodde det var du som skrev om 1 april Vad skrev du som var så elakt att det måste bort?
SV: Inte så PET-noga Osäker på hur jag ska uttrycka mig. Men jag svarar med en ledtråd "Join the women's lib - let HIM sleep in the wet spot!".