Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Intressen vid sidan om vin...

SUPRA

Bäst
SV: Intressen vid sidan om vin...

Var nere på skjutbanan med min nya semi-automatiska skönhet tidigare i veckan. Underbart skoj!
Varför har jag väntat så länge med detta? ???

Synd bara att 60 skott kostade 900 kr... ::)
 

SUPRA

Bäst
SV: Intressen vid sidan om vin...

anders skrev:
Vad fan sköt du sönder!?! Du får sikta bättre nästa gång. ;D

Som tur var satt alla skotten på tavlan.

Sköt lite med en lånad hagelbössa också, för att kolla om man fortfarande kunde träffa som jägarexamen föreskriver, blev en hundring för det.

Varför kan man inte hitta någon billig hobby? ::)
 

kayaker

Cyklist
SV: Intressen vid sidan om vin...

SUPRA skrev:
Varför kan man inte hitta någon billig hobby? ::)
Det finns ingen...
Ju mer man ägnar sig åt nå't desto kräsnare blir man och desto dyrare blir det.
 

vintjej

Medlem
SV: Intressen vid sidan om vin...

Bubblaren skrev:
Ja inte är det då jag som dricker upp dem ;)

Lovar att det är samme djävul som har snott alla pengarna ur ens plånbok när man vaknar efter en utkväll.;)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Intressen vid sidan om vin...

Personligen tycker jag att musik är väldigt lattjo, bara att lyssna på och nörda ned sig i (även om jag i ett svagt ögonblick fick för mig att jag skulle börja spela banjola efter att ha lyssnat lite för mycket på Wovenhand, det gav jag upp omedelbart då jag såg vad de kostade). Jag är även förtjust i att läsa, jag varvar friskt bland det jag plöjer, allt från tunga klassiker till Sci-fi och fantasy.

I övrigt är man väl som folk är mest och är intresserad av: Guinness, flickor i skoluniform och korta, skakade seabreeze.
 

Krug88

Medlem
SV: Intressen vid sidan om vin...

Krug skrev:
väl som folk är mest och är intresserad av: Guinness, flickor i skoluniform och korta, skakade seabreeze.
Hahahahahaha, skönt att vi inte bara har vinet gemensamt ;D
 

vintjej

Medlem
SV: Intressen vid sidan om vin...

Krug skrev:
Personligen tycker jag att musik är väldigt lattjo, bara att lyssna på och nörda ned sig i (även om jag i ett svagt ögonblick fick för mig att jag skulle börja spela banjola efter att ha lyssnat lite för mycket på Wovenhand, det gav jag upp omedelbart då jag såg vad de kostade). Jag är även förtjust i att läsa, jag varvar friskt bland det jag plöjer, allt från tunga klassiker till Sci-fi och fantasy.

I övrigt är man väl som folk är mest och är intresserad av: Guinness, flickor i skoluniform och korta, skakade seabreeze.

Ok. Som tvåbarnsmamma till två flickor gör jag en mental notering.
*Brrrrr*
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Intressen vid sidan om vin...

Ja, i en tid när kvinnor är" flickor "och "tjejer" upp i femtioårsåldern så måste det där ha varit det hemskaste du hört....
 

vintjej

Medlem
SV: Intressen vid sidan om vin...

Krug skrev:
Ja, i en tid när kvinnor är" flickor "och "tjejer" upp i femtioårsåldern så måste det där ha varit det hemskaste du hört....

Hade inte lagt in den aspekten alls. Men nu blev det riktigt scary.;)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Intressen vid sidan om vin...

Du anar inte. Jag citerar den store krigarpoeten Ebbe Carlsson: -"Det som drabbat mig är resultatet av en kraftigt syndfullt leverne".
 

Lambo

Medlem
SV: Intressen vid sidan om vin...

Intressen: Sportbilar, resor, historia, kultur, och natur för att nämna några... Och bra filmer såklart, gärna intressanta filmer där man lär sig något samtidigt som man blir underhållen.
 

vintjej

Medlem
SV: Intressen vid sidan om vin...

Krug skrev:
Du anar inte. Jag citerar den store krigarpoeten Ebbe Carlsson: -"Det som drabbat mig är resultatet av en kraftigt syndfullt leverne".

Kanske dags att ta in några stränga lärarinnor i mixen. ::)
 
Toppen