SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar SS Östermalmstorg föreslog samma för mig när jag hämtade ut en beställning och de inte visste hur man skulle slå in det i kassan. "Går det bra om du får ett kvitto på 4500 kassar i stället?".
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar Funkar skitbra att visa det kvittot för FB om man får inbrott ;D "Jo, det är så att..." Det är lätt att vara bäst när man inte har någon konkurrens. Kul att det är Vällingby också, säkert Hampus som extraknäckte
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar haha! nej då . har varit på semester tills nu. Ska fråga om det när jag kommer tillbaka ;D. Dock inte säkert att det var vår bolag, stårt ju inte det uttryckligen ;D
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar Berätta nåt jag inte vet, finns det fler än ett Systembolag i Vällingby?
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar tänkte att kvinnan bodde i vällingby och kanske handlade nångonannanstans ;D. Men jo, det var vällingby. Jobbade inte då, var på semester ;D.Nån sommararbetare tror jag det var...
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar Tror du kan klättra högt upp i hierarkin inom det Statliga. Du har alla förutsättningar och kvalifikationer som behövs. Förnekelse, bortförklaring "semester", skylla ifrån sig "semesterarbetare", och till sist "jobbade inte" - gäller väl för de flesta?
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar Ja, jag hade också blivit bitter på min arbetsgivare och skitit i arbetsinsatsen om jag missat Vinferno I pga en Arboga 10,2. ;D
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar haha, jag förjer bara devisen, bit inte handen som föder dig ;D. Dock kan det bli så att jag blir tvungen att sluta snart, p ga att jobbet allt som oftast krockar med shabbaten. Måste bara hitta något annat sätt att dryga ut min fattiga studentkassa på.
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar Jadu, har du erfarenheten från SS så är ju inte steget så långt till ringen på t-centralen. Ledsen, men den var för smaskig att låta bli!