SV: Krug provning på Grappe 22 november Skickar ett PM istället, så blir alla ickegöteborgare sjukt nyfnikna (ja, det är en medveten felstavning).
SV: Krug provning på Grappe 22 november Anmälda än så länge är: CH maxistockholm2 v_skogh Elvis Krisman SUPRA
SV: Krug provning på Grappe 22 november Datum är ändrat, ska in och kolla hur mkt champagneglas som finns idag eller imorgon. Va fan Krug sluta snoka runt... Jag bokade oktober för att jag skulle få var själv där (iofs utan alla viner, bad idée) :-X
SV: Krug provning på Grappe 22 november De vanliga riedelglasen som finns på Grappe är bättre att prova skumpa ur än champagneglasen. Om det inte har handlats in riktiga doningar på sistone.
SV: Krug provning på Grappe 22 november Tyvärr har jag inte lyckats hitta ytterligare en person. De har alla väldigt giltiga skäl.
SV: Krug provning på Grappe 22 november Vi har förövrigt kommit över en annan flaska Krug -88 som är i prima skick. Tackar SUPRA för detta.
SV: Krug provning på Grappe 22 november Måste erkänna att jag faktiskt trodde det skulle vara mera personer på forumet som ville prova Krug.
SV: Krug provning på Grappe 22 november Jo, det kan man kanske tycka. Personligen så känner jag att jag provat godsakerna ganska nyligen och har andra saker att stoppa pengarna på den här månaden (och nästa). People move in mysterious ways!
SV: Krug provning på Grappe 22 november Har druckit allt utom 85:an det senaste halvåret... Det är grymt kul med Krug men är mer nyfiken på annat för tillfället.