Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug provning på Grappe 22 november

Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krug skrev:
Ingenting intressant egentligen, en liten jobbgrej bara.

Varför denna mystiken? Är du rädd att jag ska dyka upp?
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Keen skrev:
Stackarn skäms kanske :-*

Kan det vara så illa att det är en bib provning han fixar?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Skickar ett PM istället, så blir alla ickegöteborgare sjukt nyfnikna (ja, det är en medveten felstavning).
 

SUPRA

Bäst
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Anmälda än så länge är:
CH
maxistockholm2
v_skogh
Elvis
Krisman
SUPRA
 

Krisman

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Datum är ändrat, ska in och kolla hur mkt champagneglas som finns idag eller imorgon.
Va fan Krug sluta snoka runt...
Jag bokade oktober för att jag skulle få var själv där (iofs utan alla viner, bad idée) :-X
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krisman skrev:
Datum är ändrat, ska in och kolla hur mkt champagneglas som finns idag eller imorgon.

De vanliga riedelglasen som finns på Grappe är bättre att prova skumpa ur än champagneglasen. Om det inte har handlats in riktiga doningar på sistone.
 

SUPRA

Bäst
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Tyvärr har jag inte lyckats hitta ytterligare en person. De har alla väldigt giltiga skäl.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Vi har förövrigt kommit över en annan flaska Krug -88 som är i prima skick.
Tackar SUPRA för detta.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Måste erkänna att jag faktiskt trodde det skulle vara mera personer på forumet som ville prova Krug.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Jo, det kan man kanske tycka. Personligen så känner jag att jag provat godsakerna ganska nyligen och har andra saker att stoppa pengarna på den här månaden (och nästa).

People move in mysterious ways!
 

Krug88

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Måste erkänna att jag faktiskt trodde det skulle vara mera personer på forumet som ville prova Krug.
Har druckit allt utom 85:an det senaste halvåret...
Det är grymt kul med Krug men är mer nyfiken på annat för tillfället.
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krug skrev:
De vanliga riedelglasen som finns på Grappe är bättre att prova skumpa ur än champagneglasen. Om det inte har handlats in riktiga doningar på sistone.
Har Grappe skaffat Riedel glas!!Det var på tiden!!
 
Toppen