Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug provning på Grappe 22 november

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Nja, my bad... Det är fortfarande Spiegelau, men det är ju Riedel som äger Spiegelau.

Jag blev nog lite förvirrad.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Jag har en -79 med som vi kan slänga med om någon mera anmäller sig.
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Aaaaargghhhh.... men det var väl fan. Kan ni inte sluta skriva i den här förbannade tråden nu??
Det slutar ju annars kanske med att jag säljer tv:n och anmäler mig jag också...
 

Elvis

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Det är klart att 79:an ska med!!! Jag plockar gärna bort t.ex. 98:an eller rosén, men vill gärna prova 79:an nu när vi ändå ska frossa i Krug!
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Elvis skrev:
Det är klart att 79:an ska med!!! Jag plockar gärna bort t.ex. 98:an eller rosén, men vill gärna prova 79:an nu när vi ändå ska frossa i Krug!

Jag testar gärna -79 före -98 och rosè med men det krävs fortfarande att det anmäler sig någon mera för att det ska vara möjligt att slänga med den.

Vi får väll hoppas att Sjödin inte har karaktär att stå emot utan anmäler sig så att vi kan mätta Elvis krug beroende.
 

anders

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Jag ska snacka med frugan. Hon får helt enkelt sätta en skylt i dörren till akuten med besked om att doktorn är ej tillgänglig eftersom hon måste ta hand om knodden då Papa Bear hade viktigare saker för sig. Jävla skitdatum...
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

anders skrev:
......ta hand om knodden då Papa Bear hade viktigare saker för sig.

Krug har inget för sig. Ge han en gredos och några hof så ställer han säkert upp.
 

anders

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Krug har inget för sig. Ge han en gredos och några hof så ställer han säkert upp.

Tja, Jocke alias Krug är ju småbarnsförälder han med... fast jag tror inte jag får den här ideen förbi björnhonan...
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

anders skrev:
Tja, Jocke alias Krug är ju småbarnsförälder han med... fast jag tror inte jag får den här ideen förbi björnhonan...

Det går på något sätt. Med tanke på hur väll smord du är i munlädret så borde du kunna fixa detta utan problem.
 

SUPRA

Bäst
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Ser fram emot den här kvällen som bara den. Hoppas det blir lyckat!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Jag tror att ni kommer att få det sjukt bra, annars kan väl Krisman fråga lite lätt nästa gång han knäcker på Grappe, det finns ju ett antal skumpatorskar där!
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krug skrev:
Jag tror att ni kommer att få det sjukt bra, annars kan väl Krisman fråga lite lätt nästa gång han knäcker på Grappe, det finns ju ett antal skumpatorskar där!

Varför inte? Skumpatorsk 1 & 2 hänger visserligen här ganska frekvent och hade tyvärr annat för sig ;)

Jag får väll be han kolla upp detta om han inte redan gjort det.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Det finns en grupp på Ansiktsboken också, där det har skickats ut ett meddelande till medlemmarna. Det är 99 pers medlemmar på den grejen, och är det två som hänger här ;D

Men men, vi fårrän se!
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Det kände jag inte till att det fanns på ansiktsboken. Tackar för hjälpen.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Jag får väll leta upp det när jag kommer hem från jobbet.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Jag får väll leta upp det när jag kommer hem från jobbet.

Och med det berättar du för oss att du sitter på en hårt kontrollerad arbetsplats där Facebook är spärrat. :)

Tur att de inte upptäckt hur mycket tid du spenderar här broder!
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krug skrev:
Och med det berättar du för oss att du sitter på en hårt kontrollerad arbetsplats där Facebook är spärrat. :)

Lustigt nog så är det inte spärrat.

Youtube var det ett tag men inte längre.

Krug skrev:
Tur att de inte upptäckt hur mycket tid du spenderar här broder!

Det kan jag skriva under på. Jävlar vad fort jag skulle åka ut då.
 
Toppen