Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Lanseringar från Caviste

Thirsty

Smygnykterist
Japp det vet jag. Men varför skall de få köpa sina lådor dagen före?
Marknad, säkra cash, reklam, samarbete som förmån för medlemmar, kundgrupp importören vill ha etc. Finns en anledning till varför de flesta importörer har provningar, ofta gratis, för vinkällarnas kunder. Ex har MFW ex ett antal olika skumpor för provning varje helg med nytt hus varje vecka.
 

Jos

Medlem
Beställde en låda så snabbt jag bara kunde.

Intressant att vinmakningen förändrats en del. Tiden på jäst verkar ha kortats en hel del jämfört med förra årets låda. L'Accompile bara 15 månader på jästen. Är det något att oroa sig för? Numera 100% ekfatsjäsning också.
Hört att han inte har tid att vänta :D
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Marknad, säkra cash, reklam, samarbete som förmån för medlemmar, kundgrupp importören vill ha etc. Finns en anledning till varför de flesta importörer har provningar, ofta gratis, för vinkällarnas kunder. Ex har MFW ex ett antal olika skumpor för provning varje helg med nytt hus varje vecka.
Länge leve kapitalismen!
 

mackan92

Medlem
1644932370733.png


Nytt släpp på gång. Vart är vi?
 
Jag kanske är en party pooper men jag ser inte det som är spännande i den här tråden. De använder typ samma bilder som teaser och släpper samma viner från samma producenter vid ungefär samma tidpunkt varje år. Missar jag något?
 

Funcadelic

Medlem
Jag kanske är en party pooper men jag ser inte det som är spännande i den här tråden. De använder typ samma bilder som teaser och släpper samma viner från samma producenter vid ungefär samma tidpunkt varje år. Missar jag något?
För mig som inte håller koll på den nivån är den här tråden väldigt värdefull i alla fall, så tack för alla som postar !
 

mackan92

Medlem
Vart en låda här - aldrig prövat producenten tidigare men har historiskt uppskattat alla viner från Jura så ser fram emot lådan till en överkomligt pris.
 
Toppen