Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Lanseringar från Caviste

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Det gör ont att hålla på köpfokus 2021... Ingen champagne utöver Selosse och LR Vintage.
(Krug 2008 of course), vilket jag hörde att den möjligtvis inte släpps förrän 2023 och kommer kosta 5-siffrigt.
 

buteljen

Medlem
Men varför kan de inte ha utkörning? Vem vill åka in till Malmö och trängas i dessa Covidtider :(.
Fick just levererat en låda från Winefinder till dörren med Best. Går ju hur bra som helst ...
 

Champagne99

Medlem
Men varför kan de inte ha utkörning? Vem vill åka in till Malmö och trängas i dessa Covidtider :(.
Fick just levererat en låda från Winefinder till dörren med Best. Går ju hur bra som helst ...

Ingen utkörning? Jag valde hemleverans med Best för min låda. Inga problem alls. Är det olika beroende på var i Sverige man bor? Jag bor i Stockholm.
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Men varför kan de inte ha utkörning? Vem vill åka in till Malmö och trängas i dessa Covidtider :(.
Fick just levererat en låda från Winefinder till dörren med Best. Går ju hur bra som helst ...

Ingen utkörning? Jag valde hemleverans med Best för min låda. Inga problem alls. Är det olika beroende på var i Sverige man bor? Jag bor i Stockholm.

Jag valde också hemleverans, men det är också i centrala Stockholm
 
Toppen