Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Låt oss personifiera våra profilbilder

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
-Tycker mig nog ha skymtat en del nunor till här på forumet även om jag inte kommer på någon att hänga ut för tillfället...

-En vacker dag ska jag hur som helst vara först på bollen med något på forumet... Ska bara fundera ut något först...
Hmm, höja Maltesiskt vin till skyarna kanske? Det blir jag nog först med...
 

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Tänkte mer att jag har en bild av alla på forumet i mitt huvud och när man får se den rätta bilden så känner jag såhär :eek: för min bild brukar aldrig stämma.
Tex på dig hade jag en helt annan bild men det är en annan historia.
Min första übersnabba tolkning av det du skrev blev till att du ville ha andras bild i ditt huvud. Boyz 'n' the Hood!
Blev väldans konstigt nu, men jag vägrar korrigera mig själv. Mina förändringar sker i samma hastighet som tektoniska plattor, inget, inget, inget, inget, inget, där smällde det, inget, inget, inget... (jag tror ni fattar, om inte be om ett förtydligande så kan jag nog få till det i en powerpoint).
 

Attachments

  • th_skumpagne01.jpg
    th_skumpagne01.jpg
    14 KB · Visningar: 238

magnum

Epernay, Frankrike
Min första übersnabba tolkning av det du skrev blev till att du ville ha andras bild i ditt huvud. Boyz 'n' the Hood!
Blev väldans konstigt nu, men jag vägrar korrigera mig själv. Mina förändringar sker i samma hastighet som tektoniska plattor, inget, inget, inget, inget, inget, där smällde det, inget, inget, inget... (jag tror ni fattar, om inte be om ett förtydligande så kan jag nog få till det i en powerpoint).
Powerpoint! Aha, konsult;)
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Min första übersnabba tolkning av det du skrev blev till att du ville ha andras bild i ditt huvud. Boyz 'n' the Hood!
Blev väldans konstigt nu, men jag vägrar korrigera mig själv. Mina förändringar sker i samma hastighet som tektoniska plattor, inget, inget, inget, inget, inget, där smällde det, inget, inget, inget... (jag tror ni fattar, om inte be om ett förtydligande så kan jag nog få till det i en powerpoint).
Vi väntar otåligt på att du ändrar avatar. Är det du eller @Skumpagne på bilden du bifogat?
 
Toppen