Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Mat och vin med Zvampen, Jimmy och Janne.

Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Grabbarna grus kommer att sprida ordet lite om middagen nu så antagligen (förhoppningsvis) så kommer de kvarvarande platserna att försvinna ganska snart.
Om någon från forumet är intresserad av att vara med är det dags att boka upp platser nu. :)
 

sunqan

Vinös
Fast vi hade nåt snarlikt redan när jag gick i skolan (typ 64-76). Det låg tre studiedagar (en planeringsdag och 2 studiedagar om vi nu ska vara petimetriska) i allhelgonaveckan och sen var det en friluftsdag..
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Höstlov - schmöstlov, sjukt retfullt, jag som lyckades befinna mig i människobyn just då och för en gångs skull skulle få hänge mig åt lite äkta vin och mathedonism.
Får se om ni lyckas få till det så vi kan hänga på vid nästa tillfälle...
 

magnum

Epernay, Frankrike
Fast vi hade nåt snarlikt redan när jag gick i skolan (typ 64-76). Det låg tre studiedagar (en planeringsdag och 2 studiedagar om vi nu ska vara petimetriska) i allhelgonaveckan och sen var det en friluftsdag..
Detta kommer du ihåg eller har du det nedskrivet?;)
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Känner mig lätt kränkt för att ni dissar Tokyo . . .
Lovar det skulle bli skillnad mot Stlm OCH fyllda hus om vi körde i de här krokarna :kyss:
 
Toppen