Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Mer Champagne, enklare(?) Rosé

Bubblaren

Medlem
SV: Mer Champagne, enklare(?) Rosé

Rhino69 skrev:
Ni får väl ta mig i örat om jag tjatar mig....

William Deutz Rose 1999 har prissänkts från (i annons) knappa 1400 till nu 893sek, vilket väl är i linje med internationella priser, är de mkt attraktiva nu eller ska jag bita ihop och samla till en låda Bollinger NV? Eller Roederer 2004 som släpps 1/11?

Eder nyblivna Champagnefreak (om än i måttlig skala)

*tar dig i örat* du behöver väl inte starta ny tråd för varje fråga (helt annan sak när JAG gör det). Sök på forumtrådar så finner du nästan alltid en lämplig tråd :)
Eller så startar du en tråd som heter antingen "Champagne" eller "Rhino frågar"

Det är riktigt kul att se hur du redan börjar kliva in i champagneträsket. Alla har vi den vägen vandrat.
 
SV: Mer Champagne, enklare(?) Rosé

Rhino69 skrev:
Ni får väl ta mig i örat om jag tjatar mig....

William Deutz Rose 1999 har prissänkts från (i annons) knappa 1400 till nu 893sek, vilket väl är i linje med internationella priser, är de mkt attraktiva nu eller ska jag bita ihop och samla till en låda Bollinger NV? Eller Roederer 2004 som släpps 1/11?

Eder nyblivna Champagnefreak (om än i måttlig skala)
Även om suget är stort så kommer det hela tiden nya viner. Bättre att vänta lite, spara lite pengar. ochj köp när det kommer något riktigt kul.

Bubblaren har riktigt ordningssinne. Bra om du kör itrådar som finns. :)
 
Toppen