Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Munblåsta vinglas

handlavin.se

Leverantör
Hej alla Finewines medlemmar och läsare!

Fram till julafton så kör vi en rabattkod på Zalto's munblåsta vinglas för alla som besöker Finewines.se.

Besök vinglaset.se och i varukorgen fyller du i under rutan vouchers: finewines (små bokstäver) så ger vi 75 kronor rabatt på ett köp och som alltid är det fraktfritt vid en order över 999 kronor.

God Jul

Med vänliga hälsningar

Peder Molin
Vinglaset.se
070-595 7713

zalto-burgundy.jpg
 

Mattias Schyberg

Administratör
Hej alla Finewines medlemmar och läsare!

Fram till julafton så kör vi en rabattkod på Zalto's munblåsta vinglas för alla som besöker Finewines.se.

Besök vinglaset.se och i varukorgen fyller du i under rutan vouchers: finewines (små bokstäver) så ger vi 75 kronor rabatt på ett köp och som alltid är det fraktfritt vid en order över 999 kronor.

God Jul

Med vänliga hälsningar

Peder Molin
Vinglaset.se
070-595 7713

Visa bifogad bild 2867
Mycket trevligt initiativ!
 

Peder

Medlem
Tror jag testat detta glaset på en vingård i Italien, i så fall fantastiskt!

Ganska många som varit på vingårdar i Piemonte springer på Zalto, så det är nog inte omöjligt och ännu större är de i Österrike av naturliga skäl.
 

Mats

Gone todash....
Ser ut att vara ett trevligt glas! Är det någon som testat till lite rödvin?
Stora som badbaljor, rymmer en hel flaska vin, men fantastiskt bra. Jag är supernöjd med mina som jag självklart köpt av Peder! Är lite läskiga att dricka ur i början för både fot och kupa är så tunna men jag har haft dem något år nu och än har jag inte knäckt något, man får bara se till att spara diskningen till dagen efter. :)
 

Peder

Medlem
Är lite läskiga att dricka ur i början för både fot och kupa är så tunna men jag har haft dem något år nu och än har jag inte knäckt något, man får bara se till att spara diskningen till dagen efter. :)

Själv dröjde det länge innan jag vågade köra dem i diskmaskinen, men nu har jag hittat ett stadigt ställe och det är underbart att inte diska vinglasen för hand. :) Väldigt skönt att inte behöva vänta till dagen efter.
 
Toppen