This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Listan är som följer
Vitt
Haha...Går under kategorin:
Låtar man spolar fram på tills det bra partiet kommer
Frågan är vilket vin denna låt representerar? Kanske en riktigt skitig pinotage.Ska se om jag kan skaka fram lite kul så småningom. Kan dock ge er en liten preview på musik som jag har lyssnat orimligt mycket på, speciellt i mina yngre musikutövande år (jag är dock bred i min musiksmak):
Nu förvånar du mig igen, reggae (med hiphop-inslag) trodde jag nog inte att du lyssnat på. Kul, du är som en sann lök; många lager och nyanser i en ganska skarp kropp.Naturligtvis bäst med rom men en vällagrad Maderia fungerar mycket bra till en del av den musik jag konsumerade som ung
Dub, inte reggae med hip-hop inslag om jag får beNu förvånar du mig igen, reggae (med hiphop-inslag) trodde jag nog inte att du lyssnat på. Kul, du är som en sann lök; många lager och nyanser i en ganska skarp kropp.
A.C.T är ju GRYMMA! Stor favorit hemma hos mig. Tyvärr finns inte senaste plattan på Spotify dock...Här har ni en annan favorit. Denna skulle jag klassa som en elegant Cab (alternativt kraftig pinot) från Kalifornien. Bandet ifråga är A.C.T som är ett lokalt band från Malmö (tror jag). Svinbra musik i melodisk och välspelad artrockstil. Be aware, ljudet skall vara av transistorkvalitet innan låten kommer igång!
Ett helt enastående band från Ghana som jag precis upptäckt är FOKN BOIS; rekommenderas å det grövsta. Funkar till både vin och öl. Och vatten.
Tool är alltid rätt!Vitpåk.
Rödpåk.
Bubbelpåk.
Sen finns det en allround som fungerar till allt, alltid, hela tiden och oavkortat.